تراکتور 0 - پیکان 0

توقف تراکتور مقابل پیکان

1399/05/10 - 23:42 - کد خبر: 24252 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم پیکان به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش نصر، دیدار تیم های تراکتور و پیکان در حالی شامگاه جمعه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که سرخ پوشان تبریزی برای کسب سهمیه بازی های آسیایی به برد این بازی نیاز داشتند و در آن سوی میدان نیز تیم پیکان برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی چشم دوخته بود.
در نیمه نخست این دیدار مالکیت توپ و میدان در اختیار شاگردان الهام ساکت بود و دقیقه ۱۹ بازی ساسان انصاری پشت محوطه جریمه شوت محکمی را به سمت دروازه پیکان زد که دروازه بان این تیم مهار کرد تا این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.
با شروع نیمه دوم بازی تیم تراکتور با تاکتیک حمله و سرعتی بازی را ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۸۵ مسعود شجاعی پاس زیبایی را به رضا شکاری داد اما با وجود اشتباه دروازه بان پیکان، شکاری نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
در ادامه بازی و در دقیقه ۸۷ بازی تیم تراکتور به گل دست یافت که این گل توسط داور آفساید اعلام شد تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. 
تیم تراکتور در این بازی با ترکیب رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، میثم تیموری، مهدی تیکدری، سعید مهری(رضا اسدی)، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی(شکاری)، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و ساسان انصاری به میدان رفت.
تیم پیکان نیز با ترکیب آرام هایراپتیان، سید مهران موسوی، حجت حق‌وردی، محمد ابراهیمی، سید محمد ستاری، محمد خدابنده‌لو، امیرحسین کریمی، آرش قادری، علیرضا کوشکی، ابراهیم صالحی و شهریار مغانلو مقابل تراکتور صف آرایی کرد.
داوری این بازی را رضا کرمانشاهی را به عنوان داور وسطف آرمان اسعدی، محمد جواد مداح و حسن کامرانی فر نیز به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.
عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان به دلیل اعتراض های زیاد اخراج شد.
تیم تراکتور با تساوی امروز مقابل پیکان ۴۶ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول باقی ماند و تیم پیکان با ۲۴ امتیاز به طور موقت به رده چهاردهم جدول صعود کرد.
انتهای پیام/
توقف تراکتور مقابل پیکان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار