رئیس هیات دو و میدانی استان؛

«باغشمال» ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی می‌شود

1399/05/09 - 15:19 - کد خبر: 24230 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان‌شرقی از موافقت مسئولان استان با پیشنهاد تبدیل ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز به ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی خبر داد.

به گزارش نصر، سعید حاجی‌زاده در گفتگویی با بیان مطلب فوق افزود: به دنبال تعطیلی مسابقات فوتبال در ورزشگاه باغشمال به علت فرسودگی، پیشنهاد تبدیل آن را به ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی طرح کردیم که این پیشنهاد پس از بررسی‌های لازم، مورد موافقت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان قرار گرفت.
او افزود: بدین ترتیب خوشبختانه از شکل‌گیری و پیگیری مباحث مربوط به تغییر این ورزشگاه تاریخی و ارزشمند تبریز به هرگونه کاربری غیرورزشی جلوگیری شد و اینجانب به نوبه‌ی خود و به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی، از اهتمام جناب آقای ایوب بهتاج، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، در این زمینه قدردانی می‌کنم.
رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌های این هیات در استعدادیابی و توسعه ورزش دو و میدانی به ویژه در حوزه قهرمانی گفت: با در اختیار گرفتن ورزشگاه باغشمال و مناسب‌سازی و تجهیز آن برای رشته دو و میدانی، تبریز دارای دومین ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی کشور پس از ورزشگاه آفتاب انقلاب در تهران می شود.
حاجی‌زاده ضمن قدردانی از اهتمام و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان، ابراز امیدواری کرد مراحل تحویل ورزشگاه باغشمال به هیات دو و میدانی و مناسب‌سازی و تجهیز آن هرچه زودتر انجام شود و ورزشکاران این رشته به طور کامل از امکانات آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/
«باغشمال» ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار