خبر/

آغاز فرایند خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

1399/05/09 - 13:28 - کد خبر: 24215 نسخه چاپی

نصر: فرایند خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ جهت حضور در محل امتحان از امروز پنجشنبه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش نصر، سازمان سنجش آموزش کشور از صبح امروز پنجشنبه به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) فرایند خوداظهاری را فعال کرد.
این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای برای این داوطلبان اتخاذ کرده است.
افرادی که علائم بیماری آنها از ۲ مردادماه به صورت قطعی تایید شده است تا فردا جمعه ۱۰ مردادماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.
داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند، بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده فقط در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می شود.
پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.
کنکور کارشناسی ارشد روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه با رقابت ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر و در ۲۳۶ حوزه امتحانی برگزار می شود. پروتکل های بهداشتی این آزمون همانند کنکور دکتری و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
آغاز فرایند خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار