جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

تصادف در جاده‌های زنجان طی ۷۲ ساعت گذشته پنج کشته بر جای گذاشت

1399/05/08 - 14:00 - کد خبر: 24150 نسخه چاپی

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع سه فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان طی ۷۲ ساعت گذشته پنج کشته بر جای گذاشت.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار، افزود: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز /۸ مرداد ماه جاری/ بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده دندی - انگوران به علت انحراف به چپ یکی از این ۲ وسیله نقلیه موتوری یک نفر در صحنه و ۲ نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان جان باختند.
وی اظهار داشت: دوشنبه ششم مرداد ماه نیز حوالی ساعت ۸:۱۰ در کیلومتر ۷۳ باند شمالی آزادراه زنجان - تبریز یک دستگاه کامیون با قسمت پشت یک دستگاه کشنده به شدت برخورد کرد که این حادثه به مرگ راننده کامیون منجر شد.
عظیمی تصریح کرد: همچنین ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب نیز در جاده ترانزیت زنجان - خرمدره برخورد خودروی سواری پراید با عابر پیاده مرگ دلخراش عابر را رقم زد که علت آن عدم توجه به جلو بود.  
عظیمی با بیان اینکه تیرماه امسال نیز قریب ۱۰ نفر بر اثر تصافات رانندگی در سطح جاده های ارتباطی این استان کشته شدند، افزود: این آمار مربوط به کشته های سر صحنه تصادف است و اینکه چه تعداد از مصدومان اعزامی در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.
وی اظهار داشت: در مجموع طی سه ماهه نخست امسال (فروردین تا خرداد ماه) ۵۸ نفر و مدت مشابه پارسال (۹۸) نیز ۴۶ نفر قربانی تصادفات رانندگی در سطح جاده های این استان شدند که حاکی از افزایش ۲۶ درصدی است.
تعداد ۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر نیز در سال ۹۸ بر اثر تصادف‌های رانندگی در مسیرهای ارتباطی برون شهری استان زنجان جان باختند.
استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
تصادف در جاده‌های زنجان طی ۷۲ ساعت گذشته پنج کشته بر جای گذاشت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار