رییس فدراسیون ووشو کشور؛

زنجان از پایگاه‌های اصلی ووشو کشور است

1399/05/08 - 13:15 - کد خبر: 24149 نسخه چاپی

نصر: رییس فدراسیون ووشو ایران گفت: زنجان با توجه به ظرفیت و پتانسیل و ورزشکاران مستعد، یکی از پایگاه‌های اصلی این رشته ورزشی در سطح کشور است.

به گزارش نصر، امیرحسین صدیقی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات ووشو استان زنجان که در محل فدراسیون واقع در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد با توجه به شرایط فعلی ورزش ایران و جهان که متاثر از بیماری کرونا است به بیان استراتژی‌های جدید فدراسیون ووشو به ویژه در حوزه های عملکردی، مسابقاتی و آموزشی پرداخت و افزود: تلاش های هیات ووشو زنجان در راستای توسعه این رشته ورزشی قابل تقدیر است.
حسین اوجاقی، نایب رییس فدراسیون ووشو نیز در این دیدار، عزم فدراسیون را بر حمایت جدی از هیات ووشو استان و تیم کاری رامین موحدنیا (رییس هیات ووشو استان زنجان) برای ادامه مسیر فخر آفرینی بیان کرده و به ارائه برنامه های ویژه فدراسیون در این راستا پرداخته و ابراز امیدواری کرد ووشو زنجان بتواند در مسیر آینده فعالیت خود در راستای استراتژی های جدید فدراسیون، پیشتازی نموده و همچون گذشته به عنوان یکی از بازوان اجرایی قدرتمند فدراسیون ووشو به بستر توسعه همگانی و قهرمانی ووشو کشور کمک کند.
عضو کمیته فنی فدراسیون نیز، انتخاب هوشمندانه یک نیروی جوان، خوش فکر و تحصیلکرده و از جنس خانواده ووشو کشور به ریاست فدراسیون را تبریک گفته و این را مایه مباهات و امیدواری خانواده ووشو کشور دانست.
رامین موحدنیا به موفقیت‌های بی نظیر ووشو در دوران مدیریت طلایی دکتر علی نژاد پرداخت و همچنین از نگاه مثبت و حمایت قاطع فدراسیون ووشو سپاسگزاری و این حمایت ها را مایه ‌امیدواری خانواده ووشو زنجان، ابراز کرد.
سرمربی سابق تیم ملی ووشو افزود: با رویکرد جدید هیات ووشو استان زنجان در توسعه شهرستان‌ها و نگاه ویژه به قهرمانان این رشته ورزشی زنجان، ابراز امیدواری کرد که با ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس، ورزش و سلامت جامعه در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.
فاطمه غضنفریون، نایب رییس هیات ووشو استان زنجان نیز در این دیدار به بیان فعالیت های همگانی ووشو در بخش بانوان و برگزاری کلاس های آنلاین تای چی و برگزاری پر شور و باشکوه مراسم روز جهانی ووشو در سال گذشته پرداخت.
انتهای پیام/
زنجان از پایگاه‌های اصلی ووشو کشور است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار