سالن تخصصی ژیمناستیک ویژه دانش‌آموزان در مراغه راه‌اندازی می‌شود

1399/05/08 - 12:26 - کد خبر: 24140 نسخه چاپی

نصر: معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: با رایزنی‌های انجام شده با وزیر آموزش و پرورش، مجوز ایجاد و راه‌اندازی سالن تخصصی ژیمناستیک ویژه دانش‌آموزان در این شهرستان دریافت شده است.

به گزارش نصر، رضا آسیابی روز چهارشنبه در گفت و گویی به برنامه‌ریزی های انجام‌شده برای توسعه فضاهای ورزشی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان اشاره کرد و افزود: برای ساخت این سالن اختصاص یکصد میلیون تومان اعتبار اولیه مصوب شده است.
وی با اشاره به وضعیت طرح نیمه تمام استخر فرهنگیان این شهرستان اضافه کرد: این طرح هم اکنون از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و در صورت تامین اعتبار مناسب در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری می شود.
آسیابی گفت: هم اکنون سرانه ورزشی دانش آموزان این شهرستان، سیزده صدم مترمربع بوده که پایین تر از استاندارد کشوری است.
وی افزود: برای برخورداری دانش آموزان این شهرستان از امکانات و فضاهای مناسب ورزشی، هم اکنون هشت سالن چند منظوره و زمین ورزشی در اختیار آنها قرار گرفته اما این تعداد سالن جوابگوی نیاز ورزشی دانش آموزان نیست.
وی ادامه داد: متاسفانه در مدارس غیردولتی این شهرستان نیز فضاهای مناسب ورزشی برای استفاده دانش آموزان بسیار اندک بوده و مورد غفلت قرار گرفته است.
آسیابی اضافه کرد: در جهت توسعه فضاهای ورزشی در مدارس، همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و نیز جذب کمک های خیران بیش از پیش ضروری است.
وی با اشاره به لزوم توسعه فضای اردوگاهی ویژه دانش آموزان در این شهرستان گفت: تمهیدات و برنامه ریزی مناسبی با بهره گیری از کمک خیران برای احداث و ایجاد اردوگاه دوم دانش آموزی در این شهرستان در حال انجام است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و حدود ۵۲ هزار دانش آموز در مدارس این شهرستان مشغول فراگیری علم و دانش هستند.
انتهای پیام/
سالن تخصصی ژیمناستیک ویژه دانش‌آموزان در مراغه راه‌اندازی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار