مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان؛

یدک‌کش خودروی عملیاتی آرگو به همت نجاتگران هلال احمر زنجان ساخته شد

1399/05/08 - 11:30 - کد خبر: 24131 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی نجاتگران تیم امداد کوهستان هلال احمر، یدک‌کش خودروی عملیاتی آرگو در این استان ساخته شد.

به گزارش نصر، شهرام میرزایی روز چهارشنبه در بازدید از نحوه عملکرد این یدک‌کش در پایگاه امدادی افزود: این یدک کش می تواند خودروهای عملیاتی آرگو را در مواقع اضطراری و بحران در مناطق صعب‌العبور سریع جابجا و حمل کند. 
وی تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان سه دستگاه خودروی عملیاتی آرگو دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر جابجایی و حمل خودوری عملیاتی آرگو برای این یدک کش کاربری حمل موتور سیکلت امدادی نیز پیش بینی شده است.
میرازیی با بیان اینکه این خودروهای چند منظوره آرگو قابلیت استفاده در مناطق صعب‌العبور را دارند، اظهارداشت: این خودروهای امدادی اگر در موقعیت سیلاب قرار بگیرند با تغییر وضعیت چرخ‌ها همانند قایق عمل کرده و در هنگام حضور در باتلاق چرخ‌های آن زنجیر و عاج‌دار می شود که برای انجام عملیات در شرایط باتلاقی مناسب است.
وی ادامه داد: این خودروی نجات می‌تواند در شرایط بسیار سخت به عنوان خودروی چند منظوره در بدترین شرایط رودخانه‌ای،‌ کوهستان،  جاده‌های سنگلاخی و در برف و کولاک عمل کرده و قابلیت حمل تا ۲ مصدوم و آذوقه را دارد.
بنا به این گزارش، ساخت این یدک کش آرگو توسط ولی مرادخانی، مقتدا محمدلو، سیدعلی جعفری و همکاری سایر اعضای پایگاه کوهستان تهم انجام و برای ساخت آن از قطعات خودروهای استهلاکی نیز استفاده شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و معاون امداد و نجات در جریان نحوه حمل و جابجایی خودروی عملیاتی چند منظوره آرگو به وسیله یدک کش در پایگاه امدادی هلال احمر قرار گرفتند.
انتهای پیام/
یدک‌کش خودروی عملیاتی آرگو به همت نجاتگران هلال احمر زنجان ساخته شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار