فرماندار تبریز در گفت و گو با نصر تاکید کرد:

تقدیر از ورود امام جمعه تبریز به موضوع قطعی های مکرر آب

1399/05/08 - 10:33 - کد خبر: 24124 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز با تقدیر از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ورود نماینده مقام معظم رهبری در استان امام جمعه محبوب تبریز به موضوع قطعی های مکرر آب کلانشهر تبریز و پیگیری های مکرر استاندار محترم نشان از اهمیت موضوع دارد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: متاسفانه در هفته های اخیر شاهد قطعی های مکرر آب در مناطق مختلف تبریز هستیم که این امر نارضایتی شهروندان را به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه در جلسات متعدد این موضوع و رفع چالش به وجود آمده را پیگیری کرده ایم اذعان داشت: امیدواریم با این پیگیری حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم از وزیر نیرو موضوع افزایش حق آبه تبریز از منابع آبی  نتیجه دهد و شاهد رفع چالش به وجود آمده باشیم.
فرماندار تبریز تصریح کرد: همانطوری که پیش از این نیز اعلام کرده ام مشکلات تامین آب تبریز بیشتر از آنکه به منابع آب مربوط باشد به مدیریت منابع آب ربط دارد؛ باید قطع مصارف غیر مجاز و مدیریت بهینه مصرف صنایع از سایر منابع مثل چاه های موجود صنایع یا پساب های تصفیه شده در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به پروژه خط انتقال آب ارس به تبریز نیز گفت: متاسفانه مسئولان آب منطقه ای استان راه حل رفع چالش تامین منابع آب این کلانشهر را به بهره برداری از خط انتقال آب ارس به تبریز منوط می کنند؛ این در حالی است که تکمیل این پروژه سال ها زمان نیاز دارد.
گزارش نصر حاکی است، قطعی های مکرر آب در مناطق مختلف کلانشهر تبریز به ویژه در شرایط کرونایی موجود که شهروندان بیش از گذشته نیاز به رعایت بهداشت دارند؛ اعتراض هایی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است که امیدواریم مسئولان امر با حساسیت بیشتری موضوع را پیگیری کنند.
انتهای پیام/
تقدیر از ورود امام جمعه تبریز به موضوع قطعی های مکرر آب نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار