مدیر عامل ستاد دیه کشور:

آزادی 130 هزار زندانی جرائم غیر عمد در جشن گلریزان سه دهه گذشته

1398/03/26 - 10:34 - کد خبر: 2408 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: استقبال مردم تبریز از جشن گلریزان بی‌ نظیر بوده و می‌ تواند الگوی سایر استان‌ ها باشد؛ این شور و شعور را که از طفل صغیر تا شیخ کبیر و از زن تا مرد همه برای کمک به همنوعان خود آمده ‌اند را کم‌ تر می ‌توان دید.

به گزارش نصر، "سید اسدالله جولایی" در شانزدهمین جشن گلریزان تبریز که در تالار معلم تبریز برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته حدود 400 جشن گلریزان برگزار شد، اما امسال بدون احتساب استان ‌های سیل زده بیش از 300 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می ‌شود. این در حالی است که همه ساله استان‌ خوزستان نیز در برپایی جشن گلریزان پیشقدم می ‌شد، اما امسال به دلیل سیل ‌زدگی، جشن گلریزان در این استان برگزار نمی‌ شود.

وی از آزادی 130 هزار زندانی جرایم غیرعمد در جشن گلریزان در طول سه دهه گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته با کمک مردم در جشن ‌های گلریزان‌، 7932 نفر با بدهی حدودا 15 هزار میلیارد ریال از زندان ‌های کشور آزاد شدند.

وی افزود: استقبال مردم تبریز از جشن گلریزان بی ‌نظیر بوده و می ‌تواند الگوی سایر استان‌ ها باشد؛ این شور و شعور را که از طفل صغیر تا شیخ کبیر و از زن تا مرد همه برای کمک به همنوعان خود آمده ‌اند را کم‌ تر می ‌توان دید.

جولایی با بیان اینکه اولین جشن گلریزان در سال 69  برگزار شد، خاطرنشان کرد و گفت: امسال سی و دومین جشن گلریزان را در اتاق بازرگانی ایران برگزار کردیم و مقام معظم رهبری با کمک 400 میلیون تومان، رئیس جمهور با کمک 270 میلیون تومان، رئیس قوه قضاییه با کمک 50 میلیون تومان، رئیس قوه مقننه با کمک 30 میلیون تومان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با کمک 20 میلیون تومان آغازگر این جشن شدند.

انتهای پیام/

آزادی 130 هزار زندانی جرائم غیر عمد در جشن گلریزان سه دهه گذشته نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار