سرپرست اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

۷۵ درصد از جمعیت آذربایجان مشمول خدمات وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی هستند

1399/05/07 - 08:09 - کد خبر: 24062 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۷۵ د رصد از جمعیت استان از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار هستند.

به گزارش نصر، حسین فتحی امروز در نشست تخصصی با نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلام با اشاره به اینکه بیش از۵۰ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی هستند، اظهار داشت: تعاون نقش مهمی در اقتصاد ایفا می‌کند که با برنامه‌ریزی در این حوزه به دنبال ایفای نقش بیشتر این بخش در اقتصاد کشور هستیم.
وی جلب رضایت مردم را از مهم‌‌ترین برنامه‌های این اداره کل از خدمات قابل ارائه به مردم خواند و افزود: با وجود نیروهای متخصص و متعهد با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و منشور حقوق شهروندی در جهت رضایتمندی مردم و خدمت گیرندگان تلاش می‌کنیم و در این زمینه کمترین میزان تعدیل نیرو را بر اساس عملکرد همکاران در حوزه روابط کار داشته ایم فتحی با اشاره به اینکه کمترین میزان اخراجی ها را در واحدهای تولیدی صنعتی داریم از مدیران واحدهای تولیدی به لحاظ تلاش‌های ارزشمندشان در حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال قدردانی کرد.
وی به تحریم‌های اقتصادی از یک طرف و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و  تصریح کرد: شرایط تحریم فرصت‌های زیادی را در حوزه کارآفرینی و نوآوری فراهم کرد.
وی به حرکت‌های مومنانه در بحث محرومیت‌زدایی پرداخته این حرکت انقلابی را نشان از اقتدار نظام  مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.
فتحی در بخش دیگری به حمایت‌های قانونی از واحد های آسیب دیده از کرونا پرداخته خاطر نشان کرد؛ در ۱۴ رسته شغلی تسهیلات در قالب بیمه بیکاری برای کارگران آسیب دیده و تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی با کارمزد ۱۲ در صدی برای واحد های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.
انتهای پیام/6
۷۵ درصد از جمعیت آذربایجان مشمول خدمات وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار