با حضور معاون رییس جمهوری؛

عملیات اجرایی احداث دو هزار واحد مسکونی برای محرومان در زنجان آغاز شد

1399/05/06 - 16:20 - کد خبر: 24051 نسخه چاپی

نصر: با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عملیات اجرایی احداث دو هزار واحد مسکونی برای محرومان در زنجان آغاز شد.

به گزارش نصر، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در سفر یک روزه خود به استان زنجان به همراه فتح الله حقیقی، استاندار زنجان و علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان که به صورت نمادین در روستای احمد کندی شهرستان ایجرود، برگزار شد، حضور یافت.
همچنین معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر خود به استان زنجان ۴۹ هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی و نوسازی شده مسکن روستایی در این استان را نیز افتتاح کرد.
به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان هم اکنون در این استان ۹۲ هزارو ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که بیش از ۵۳ درصد از آنها مقاوم سازی شده است.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر یک روزه خود به زنجان از سه پروژه راهسازی باند دوم زنجان - بیجار، محور دوم زنجان - ابهر- تاکستان و سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ بازدید کرد و در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.
بازدید از پروژه‌های شهر زنجان شامل سبزه‌میدان، بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی ولیعصر(عج) و مصلای نماز جمعه و حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه نوبخت به زنجان است.
انتهای پیام/
عملیات اجرایی احداث دو هزار واحد مسکونی برای محرومان در زنجان آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار