نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد:

آب های زیرزمینی تبریز هدر می رود/ نبود مدیریت اصولی منابع آب در تبریز

1399/05/05 - 10:43 - کد خبر: 23938 نسخه چاپی

نصر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: قطعی‌های آب براساس برنامه بندی‌ اعلام شده انجام نمی‌شود و این موصوع باعث می‌شود آب های ذخیره شده مردم برای قطعی آب هدر رود.

به گزارش نصر، "سونیا اندیش" در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تبریز با نمایندگان مجلس تبریز، آذر شهر و اسکو، گفت: موضوع قطعی آب و وجود کرونا مشکلات بسیاری برای تبریز به وجود آورده و همزمانی آن با ایام عید موجب کاهش درآمد شهروندان و رکود اقتصادی شده است.
وی تاکید کرد: از اداره آب و فاضلاب می‌خواهیم قطعی ها را کنترل کند تا شاهد هدر رفت آب نباشیم.
اندیش افزود: مدیریت آب‌ در حفاری‌های عمیق در تبریز انجام نمی‌شود و آب های زیرزمینی که قابل شرب نیز می‌تواند باشد مدیریت نمی‌شود و از طریق فاضلاب از شهر خارج می‌شود. وی ادامه داد: بخش‌ عمده‌ای از نیاز‌آبی تبریز و کمبود‌ها می‌توانست از طریق کنترل ورودی‌های آب و رعایت مصرف حل شود.
اندیش تاکید کرد: بخش‌ عمده موفقیت می‌تواند در  زمینه کنترل هدر رفت آب باشد که یکی از آنها هدر رفت آب‌ از حفاری‌های عمیق در شهر است که نمونه‌های آن در حفاری‌های مترو قابل مشاهده است.
وی ابراز داشت: قطعی‌های آب براساس برنامه بندی‌ اعلام شده انجام نمی‌شود و این موصوع باعث می‌شود آب های ذخیره شده مردم برای قطعی آب هدر رود.
انتهای پیام/
آب های زیرزمینی تبریز هدر می رود/ نبود مدیریت اصولی منابع آب در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار