نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت اختصاص بودجه ملی برای حل مشکل حاشیه نشینی در تبریز

1399/05/05 - 10:33 - کد خبر: 23936 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته‌ایم تا بودجه مناسبی برای رفع مشکل حاشیه نشینی در تبریز اختصاص داده شود.

به گزارش نصر، روح‌الله متفکر آزاد دیروز عصر در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران گفت: تمرکز اصلی نمایندگان بر توسعه متوازن شهری است.
وی با بیان اینکه امروز از پروژه‌های شهرداری در حوزه‌های زیست محیطی، بافت فرسوده، تجمیع آب‌های سطحی و احداث کانال بازدید کردیم گفت: این پروژه‌ها فضای کاری خوبی دارند و امیدواریم ثمره این فعالیت‌ها در زندگی مردم نمایان شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب منابع دولتی اظهار داشت: در حوزه حاشیه نشینی طی نامه‌نگاری صورت گرفته، از آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستیم تا مانند کرمان و سیستان و بلوچستان که ردیفی برای کپرنشینی تخصیص داده‌اند، برای تبریز هم بودجه‌ای اساسی با همکاری مسئولان استان و مدیران مربوط برای رفع حاشیه نشینی اختصاص دهند.
وی با اشاره به وجود وحدت رویه و هماهنگی مناسب میان نمایندگان گفت: خوشبختانه بین نمایندگان تبریز در این زمینه وحدت رویه و همدلی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم فضای حاشیه نشینی شهر را ساماندهی و آن را به بستر حیات با حفظ کرامت انسانی تبدیل کنیم.
انتهای پیام/
 ضرورت اختصاص بودجه ملی برای حل مشکل حاشیه نشینی در تبریز خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار