رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد:

ساماندهی حاشیه نشینی تبریز نیازمند عزم‌ ملی است

1399/05/05 - 09:51 - کد خبر: 23933 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در برخی پروژه‌های شهری نیازمند واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی هستیم که از نمایندگان مجلس می‌خواهیم در این خصوص پیگیری های لازم را داشته باشند.

به گزارش نصر "شهرام دبیری" صبح امروز در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردم تبریز، آذر شهر و اسکو، گفت: ۳۴ وظیفه‌ برای شورا‌های شهر تعیین شده که قسمتی نظارت، قسمتی تعیین قوانین و قسمتی نیز برای تعیین شهردار است و ۲۸ وظیفه نیز برای شهرداری تعیین شده است.
وی ابراز داشت: در همه جای دنیا شهرداری متولی امور شهری است اما در ایران اینگونه نیست.
دبیری تاکید کرد: هر مقدار رفاه و آسایش مردم افزایش یابد رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی نیز افزایش خواهد یافت.
وی افزود: در خصوص رفع حاشیه نشینی نیز شهرداری تبریز با ارائه تسهیلات مختلف اقدام به رفع حاشیه نشینی و سکونت در بافت فرسوده کرده که در بافت‌های حاشیه نشینی مجاز و بافت فرسوده عوارض پروانه اخذ نمی‌شود.
وی تاکید کرد: در برخی پروژه‌های شهری نیازمند واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی هستیم که از نمایندگان مجلس می‌خواهیم در این خصوص پیگیری های لازم را داشته باشند، ساماندهی حاشیه نشینی نیازمند عزم‌جدی استانی و کشوری است.
وی افزود: ۳۶۰میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری تهاتر شده که نسبت به شهرهای دیگر کم است و باید در این زمینه کمکی از سوی نمایندگان مجلس انجام شود.
انتهای پیام/
ساماندهی حاشیه نشینی تبریز نیازمند عزم‌ ملی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار