روح الله متفکر آزاد مطرح کرد:

آیندگان ما را لعن خواهند کرد/ مطالبات مردم درباره آب جدی است

1399/05/05 - 09:35 - کد خبر: 23932 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: به نظام برنامه ریزی اعتراض داریم و پیشنهادمان این است که اداره آب و فاضلاب به رینگ پیرامونی تبریز سریعا ورود پیدا کنند تا مردم آبشان قطع نشود تا بتوانیم آب ارس را به سر انجام برسانیم.

به گزارش نصر، "روح الله متفکر آزاد" در رابطه با موضوع آب شهری تبریز در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر گفت: در بحث آب نیاز به تحقیقات داریم، پروژه ای که باید اکنون افتتاح و به بهره برداری می رسید تاکنون خبری نشده است.
وی افزود: مطالبات مردم درباره آب جدی است، پیشنهاداتی درباره آب تبریز وجود دارد، اکنون مدیریت توزیع آب نیز یکی از خلل هایی است که به مدیریت استراتژیک مربوط می شود.
متفکر آزاد تاکید کرد: باید برای مدیریت کردن آب تبریز هزینه گذاشت، زمان قطعی آب حداقل مردم نباید شاهد بی عدالتی قطعی آب در برخی مناطق باشند، مخازن ارتفاع آب در تبریز وجود ندارد باید این ها را حل کنیم.
وی اضافه کرد: باید دولت، استانداری و شورای شهر کمک کند این موضوع را حل کنیم تا ناعدالتی به وجود نیاید.
وی اذعان کرد: به نظام برنامه ریزی اعتراض داریم و پیشنهادمان این است که اداره آب و فاضلاب به رینگ پیرامونی تبریز سریعا ورود پیدا کنند تا مردم آبشان قطع نشود تا بتوانیم آب ارس را به سر انجام برسانیم.
وی در پایان گفت: در آينده مردم تبریز مسؤلین امروز را که ما هستیم لعن خواهند کرد که چرا فکری به حال آب تبریز نکرده اید.
انتهای پیام/
آیندگان ما را لعن خواهند کرد/ مطالبات مردم درباره آب جدی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  علی   4 سالها پیش  

انشالله پروژه نیمه تمام، انتقال آب آراز ، مجددا کلید بخورد.
پژوهشیار