شهردار تبریز وعده داد:

تکمیل تمام پروژه های شهرداری تبریز در کمترین زمان ممکن

1399/05/05 - 08:03 - کد خبر: 23918 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: سعی می‌کنیم در کم‌ترین زمان ممکن، تمامی‌پروژه‌های شهری را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش نصر،"ایرج شهین باهر" امروز در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی 6 پروژه عمرانی شهرداری تبریز که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و شورای شهر بود، اظهار داشت: با توجه به برنامه شهرداری تبریز برای پروژه های انجام شده در سطح شهر هر سه هفته یک بار بازدیدی از طرف اعضای شورای شهر تبریز و نمایندگان مجلس مورد بازدید قرار می‌گیرد که تعدادی از این پروژه‌ها تجاری، خدماتی و زیست محیطی است، این پروژه ها علاوه بر گزارش به مردم از طریق رسانه ها در جریان گذاشتن نمایندگان استانی از اعتبارات لازم برای پروژه ها صورت می گیرد.
شهین باهر ادامه داد: نمایندگان مجلس و اعضای شورا در این بازدید از نزدیک با پروژه‌های عمرانی و مشکلات پیش روی اجرای آنها آشنا شدند که این می تواند کمک کند تا نمایندگان استان در جذب بودجه دولتی و سهم تبریز از آن، کمک حال شهرداری باشند.
وی تاکید کرد: با تحقق این پروژه‌ها علاوه بر تامین رفاه و راحتی مردم، اشتغالزایی زیادی برای افراد نیز ایجاد شده است.
شهین باهر اضافه کرد: سعی می‌کنیم در کم‌ترین زمان ممکن، تمامی‌پروژه‌های شهری را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.
وی افزود: در برخی از پروژه ها با دستگاه‌های دولتی و اداری به مشکل برخورد کرده و یا برخی از منابع دولتی پرداخت نمی‌شود که لازم است نمایندگان استان پیگیر این مسائل باشند.
شهردار تبریز با بیان این‌که حضور نمایندگان مجلس در بازدید از پروژه‌های شهری باعث می‌شود از وضعیت و فعالیت‌های مجموعه‌ی شهرداری آگاه شوند، گفت: حضور نمایندگان استانی و دیدن پروژه ها از نزدیک مسیر ما را برای حل مشکلات پروژه ها آسان تر می کند و با توضیح مشکلات از نزدیک به نمایندگان منجر به پیگیری آن ها از طرف دولت و وزارت خانه ها می شود که امیدواریم بتوانیم با کمک نمایندگان استان سهم نیاز شهرمان از پروژه های در دست اقدام را از دولت بخواهیم.
انتهای پیام/
تکمیل تمام پروژه های شهرداری تبریز در کمترین زمان ممکن محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار