شهردار تبریز؛

بیش از ۶۰ پروژه‌ی شهرداری در سطح تبریز اجرا می‌شود

1399/05/04 - 16:47 - کد خبر: 23914 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با بیان این‌که بیش از ۶۰ پروژه‌ی شهرداری در سطح شهر اجرا می‌شود، گفت: با تحقق این پروژه‌ها علاوه بر تامین رفاه و راحتی مردم، اشتغالزایی زیادی برای افراد نیز ایجاد شده است.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر روز شنبه در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی شش پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز، اظهار کرد: طبق برنامه‌، از هر سه هفته پروژه‌های شهرداری تبریز از سوی اعضای شورای شهر تبریز و نمایندگان مجلس مورد بازدید قرار می‌گیرد که تعدادی از این پروژه‌ها تجاری، خدماتی و زیست محیطی است.
وی افزود: در برخی از پروژه ها با دستگاه‌های دولتی و اداری به مشکل برخورد کرده و یا برخی از منابع دولتی پرداخت نمی‌شود که لازم است نمایندگان عزیز پیگیر این مسائل باشند.
شهین باهر با اشاره به بازدید امروز از چند پروژه‌ی عمرانی و خدماتی شهرداری، گفت: امروز از پروژه‌ی عتیق، تعریض جاده‌ی آناخاتون، دفع پسماند، مسیر دسترسی دوم عون بن علی، کانال دفع آب‌های سطحی انقلاب و طرح تقاطع غیرهمسطح اتوبان ولایت بازدید کردیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: سعی می‌کنیم در کم‌ترین زمان ممکن، تمامی‌پروژه‌های شهری را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.
شهردار تبریز با بیان این‌که حضور نمایندگان مجلس در بازدید از پروژه‌های شهری باعث می‌شود از وضعیت و فعالیت‌های مجموعه‌ی شهرداری آگاه شوند، گفت: از نزدیک مشکلات پروژه ها را به نمایندگان توضیح می‌دهیم و این امر به پیگیری مسائل از هیئت دولت و وزارت خانه‌ها کمک می‌کند؛ برهمین اساس نمایندگان می‌توانند، سهم شهرمان را از دولت دریافت کنند.
انتهای پیام/
 بیش از ۶۰ پروژه‌ی شهرداری در سطح تبریز اجرا می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار