مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

ورود به مسائل مغفول جامعه، ویژگی بارز جهاددانشگاهی است

1399/05/04 - 13:19 - کد خبر: 23894 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: جهاددانشگاهی در تمامی حوزه‌های تاثیر گذار، حضور فعال دارد و ویژگی بارز و متمایز این نهاد انقلابی ورود و پرداختن به مسائل بر زمین مانده و مغفول جامعه است.

به گزارش نصر، علی بدرشکوهی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بی تردید جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد اصیل انقلابی همانند سایر نهادهای برآمده از دل انقلاب اسلامی با اهداف و آرمانهای روشن و متعالی شکل گرفته است.
وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی در حوزه تولید علم، فناوری و پژوهش ثمرات گران‌بهایی داشته است، افزود: جهاددانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون آثار مثبتی بر توسعه کشور داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد پژوهشگاه رویان در سطح کشور و مرکز درمان ناباروری در استان و همچنین مراکز فرهنگی تاثیر گذاری چون خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویان، مرکز افکار سنجی دانشجویان(ایسپا) و ... اشاره کرد.
وی با بیان این‌که جهاددانشگاهی در حوزه‌های نوین از جمله فناوری انرژی‌های نو و سلول‌های بنیادی حرفی برای گفتن دارد، ادامه داد: رویکرد انقلابی و مستقل این نهاد موجب شده تا با تغییر دولت‌ها دچار نوسان در فعالیت نشده و همچنان قدرتمند و با رویکرد انقلابی در راستای توسعه کشور و رفع  نواقصات موجود تلاش کند.
بدرشکوهی یادآور شد: جهاد دانشگاهی، برآمده از نیاز کشور است، این نهاد انقلابی با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های علمی کشور و با رویکرد جهادی تلاش کرد عقب‌ماندگی‌ها و اموراتی که سایر ارگان‌ها از پرداختن به آن غفلت کرده‌اند را در طول سال‌های گذشته جبران کند.
وی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی خودباور، خود اتکا و برخوردار از نیروهای خلاق و خستگی ناپذیر با روحیه جهادی، خلاءهای علمی و فرهنگی کشور را پر می‌کند.
وی با اشاره به همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری با جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی، گفت: این نهاد با حضور افراد توانمند و دلسوز توانسته راه‌هایی که به رفع مشکلات کشور ختم می‌شود را طی کند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم توجه بیش از پیش جهاددانشگاهی به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
وی یادآور شد: جهاد دانشگاهی با تکیه بر تجارب ارزنده چندین ساله و با بهره گیری از منابع عظیم نیروی انسانی متعهد و متخصص در این مجموعه انقلابی می‌تواند نقش بسیار راهگشا در رصد و شناسایی نیازهای جامعه ایفا کند.
انتهای پیام/
 ورود به مسائل مغفول جامعه، ویژگی بارز جهاددانشگاهی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار