معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز عنوان کرد:

ارائه مشاوره رایگان به شهروندان با موضوع خانواده در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز

1399/05/04 - 11:53 - کد خبر: 23873 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی با محوریت ازدواج آسان در هفته ازدواج در مراکز فرهنگی شهرداری و با بهره‌گیری از فضای مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام احمد حمیدی با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم، اظهار کرد: امیدواریم جامعه با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی ائمه معصوم، فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در تمام خانواده‌ها را نهادینه کند.
وی تشریح کرد: هدف برنامه‌های هفته ازدواج  مراکز فرهنگی شهرداری، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه، ترویج سبک زندگی  اسلامی و تحکیم بنیان خانواده است تا نسل جوان بتوانند با تاسی از ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در زندگی الگوبرداری کنند.
وی از برگزاری ۱۷ کارگاه آموزشی با موضوع  جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت های زندگی  در مراکز فرهنگی شهرداری در طول هفته ازدواج خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلفی هم در این هفته از جمله مسابقات کتابخوانی با موضوع خانواده و پیوند آسمانی (جشنواره عکس ازدواج در روزهای کرونایی)  با بهره گیری از  فضای مجازی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین از برپایی ایستگاه‌های مشاوره با حضور کارشناسان و روانشناسان و جلسات خوانش کتاب با موضوع ازدواج سالم در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز در این هفته خبر داد.
وی، به سیاست‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی  شهرداری تبریز در حوزه خانواده  اشاره کرد و گفت: تحکیم بنیان خانواده اساس هدایت جامعه و راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آید و  با مدنظر قرار دادن این موضوع شهرداری تبریز گسترش تحکیم خانواده را در راس راهبردهای اجتماعی خود قرار داده و تاکنون توانسته منشا خدمات بیشماری در این حوزه باشد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعالیت مراکز فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با بهره‌گیری از ظرفیت ۵۰ درصدی، گفت: ۳۹ روانشناس در ۱۷ خانه سلامت و ۲۳ فرهنگسرای شهرداری تبریز با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده، تحکیم بنیان خانواده، اختلالات رفتاری، تربیت فرزند و... خدمات مشاوره‌ای از جمله مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج به صورت تلفنی و حضوری ارائه می‌کنند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام حمیدی اظهار امیدواری کرد که جوانان با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) علیها با ازدواجی آگاهانه، به‌هنگام و آسان به پیوندی پایدار دست یابند.
انتهای پیام/
ارائه مشاوره رایگان به شهروندان با موضوع خانواده در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار