قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:

آغاز پیش فروش ۴ محصول سایپا از فردا

1399/05/03 - 15:53 - کد خبر: 23839 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از فردا - چهارم مردادماه - آغاز خواهد شد.

به گزارش نصر، «مجید باقری» افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.
وی اظهارداشت: پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودروهای کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهند شد.
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش افزود: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، فردا (چهارم مردادماه)  با حضور نمایندگانی از نهادهای ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.
باقری با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.
انتهای پیام/
آغاز پیش فروش ۴ محصول سایپا از فردا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار