خبر/

آذربایجان شرقی، رتبه اول کشور در صدور جواز توسعه‌ای را کسب کرد

1399/05/02 - 14:32 - کد خبر: 23825 نسخه چاپی

نصر: معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تشریح بخشی از عملکرد چهارماهه سازمان در سال جهش تولید، از کسب رتبه اول کشور در حوزه صدور جواز توسعه‌ای خبر داد.

به گزارش نصر، نادر اصغرپور با تشریح عملکرد سازمان در بخش صدور جواز تاسیس توسعه‌ای و ایجادی، گفت: تسریع و تسهیل در امور صدور جوازهای تأسیس ایجادی و توسعه‌ای مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، از مهم‌ترین اقدامات مجموعه صمت و معاونت برنامه ریزی در سال جهش تولید بوده است.

وی افزود: به منظور حمایت از توسعه سرمایه گذاری‌های موجود، 60 فقره جواز توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت و تنوع محصولات تولیدی واحدهای صنعتی صادر شده است.

وی اظهار کرد: از طریق صدور این تعداد جواز توسعه‌ای، افزایش سرمایه گذاری 554 میلیارد تومانی با افزایش اشتغال 1000نفر پیش بینی شده است.

اصغرپور با اشاره به حمایت‌های مجموعه صمت استان از سرمایه گذاران در سال جهش تولید، بیان کرد: برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای شروع سرمایه گذاری در داخل شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با جذب سرمایه گذاری از طریق صدور ۵۰۰ فقره جواز تأسیس ایجادی، با سرمایه گذاری ۵۱۰۰ میلیارد تومانی و پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفری در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در سال جهش تولید حرکت می‌کنیم.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی این میزان آمار را نشان دهنده افزایش علاقه مندی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در بخش صنعت استان طی چهار ماهه اول سال جاری عنوان کرد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی، رتبه اول کشور در صدور جواز توسعه‌ای را کسب کرد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار