نیروی ستاد عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور؛

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در ۱۰ استان کشور کلید خورد

1399/05/02 - 12:39 - کد خبر: 23814 نسخه چاپی

نصر: نیروی ستاد عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی از اول مردادماه جاری به طور همزمان در ۱۰ استان کشور کلید خورد.

به گزارش نصر، حسین آسوده شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در مرحله نخست، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان‌های ایلام و کرمانشاه به صورت پایلوت اجرا شد که این طرح رضایتمندی روستائیان و نتایج خوبی را به دنبال داشت.
وی خاطرنشان کرد: قرار است در مرحله دوم ۱۰ استان مجری این طرح شوند که زنجان یکی از آنها است.
وی ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده و امکانات در اختیار استان زنجان و همکاری بانک تجارت با شرکت پخش فرآورده های نفتی، مقرر شده کارتخوان های مورد نیاز برای عاملان توزیع گاز مایع در اختیار آنها قرار گیرد.
نیروی ستاد عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با این اقدام توزیع گاز مایع با زیرساخت بانکی برای مصرف کنندگان در هر شرایطی که نیاز به استفاده از این فرآورده را دارند و یا روستاهایی که فاقد گاز هستند فراهم می شود.
آسوده تاکید کرد: ۳۱ استان در سطح کشور مجری طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع خواهند شد که اجرای آن از اول مرداد همزمان در ۱۰ استان کشور آغاز شد.
وی اضافه کرد: همه کسانی که مصرف کننده نفت سفید هستند و یا خانوارهایی که از گاز طبیعی برخودار نیستند توزیع گاز مایع برای آنها الکترونیکی انجام می شود.
نیروی ستاد عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: پس از راستی آزمایی و رفع نواقص احتمالی در راستای اجرای این طرح، تامین دستگاه های کارتخوان توسط بانک های عامل در ۱۹  استان باقی مانده توزیع گاز مایع الکترونیکی می شود.
آسوده افزود: در حال حاضر در تامین دستگاه های کارتخوان با محدودیت مواجه هستیم که با مساعدت بانک های عامل ملت و تجارت در ماه های آینده این طرح سراسری می شود.
وی از همه روستائیان خواست در اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع همکاری لازم را با شرکت پخش فرآورده های نفتی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، طرح توزیع الکترونیک گاز مایع به منظور ساماندهی توزیع گاز مایع و شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز گاز مایع، تخصیص سهمیه عاملان خرید و توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک آغاز شد.
هموطنانی که واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایه هستند می توانند با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند لازم به ذکر است خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه های کارتخوانوو دریافت رسید از عاملان توزیع امکانپذیر است.
انتهای پیام/
طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در ۱۰ استان کشور کلید خورد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار