مدیر عامل موسسه خیریه مستمندان تبریز خبر داد:

حمایت از خانواده های آبرومند اولویت اصلی موسسه خیریه مستمندان تبریز/ تبریز را برای متکدیان اتباع بیگانه ناامن کرده ایم

1397/12/04 - 12:50 - کد خبر: 238 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل موسسه خیریه مستمندان تبریز گفت: حمایت از خانواده های آبرومند اولویت اصلی موسسه خیریه مسمندان تبریز است.

به گزارش نصر، جلسه سالانه هیئت امنای موسسه خیریه مستمندان تبریز به منظور ارائه گزارش فعالیت های سال ۱۳۹۷ برگزار شد و نایبی مدیر عامل موسسه خیریه مستمندان در این جلسه گفت: خدماتی که در این موسسه ارایه می شود می توان به حمایت از خانواده های بی بضاعت ،بیماران سرطانی و صعب العلاج ، تهیه جهزیه ، جمع آوری متکدیان، کمک در راه ماندگان و... می باشد که این در صورت داشتن پرونده در این موسسه تحت پوشش قرار می گیرد.

نایبی گفت: نیازمندان بعد از تحقیق توسط بازرسان موسسه معرفی می شوند برای تشکیل پرونده و در لیست تحت پوشش موسسه قرار می گیرند.

وی ادامه داد: حمایت از خانواده های آبرومند در اولویت اصلی موسسه قرار دارد که ماهانه با واریز مستمری ، تهیه مایحتاج زندگی از قبیل گوشت و روغن و حبوبات و... می باشد و سعی داریم همگی اول هر ماه ارایه شود تا خانواده هی تحت پوشش آبرومند موسسه چشم در راه نباشند.

نایبی گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز افطاری و سحری به این خانواده ها ارائه می شود؛ از طرف دیگر حتی تعمیر وسایل منزل و ... هم جز پوشش حمایتی این موسسه می باشد.

وی ادامه داد: خرید خانه و کمک به خرید خانه هم جزو حمایتی های این مجموعه می باشد. خیرینی داریم که خانه هایی را به موسسه اهدا می کنند و این مورد بسیار بالا بوده که توانسته ایم نیازمندان آبرومند خود را سکنه این خانه ها بکنیم. پرداخت هزینه دانشگاه های دانشجویان خانواده های تحت پوشش هم در این موسسه.صورت می گیرد.

مدیر عامل موسسه خیریه مستمندان تبریز اذعان داشت: مستمری های خانواده های نیازمند را هر سال دوبار ۲برابر واریز می کنیم یکی ماه آخر سال و دیگری در ماه مبارک رمضان می باشد. پرداخت هزینه های دارویی  از صفر تا آخر تحت پوشش موسسه می باشد و به جرائت می توانیم بگوییم از بیمه های تکمیلی هم تکمیل تر هستیم.

وی اذعان داشت: برای مددجویان خود بیش از ۶۰ نوع ارایه خدمات داریم که همگی به لطف خیرین استان است که به ما اعتماد دارند صورت می گیرد.

نایبی مدیر عامل موسسه خیریه مستمندان تبریز درخصوص پرونده های بیماران سرطانی گفت: بیش از ۲۶۰ پرونده بیماران سرطانی در موسسه داریم که مراحل شیمی درمانی و کمک به بیماران بعد از شیمی درمانی هم در مجموعه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در شاخص ازدواج در سنین پایین استان ما بعد از سیستان و بلوچستان در رتبه دوم کشور قرار دارد که این رتبه در شان استان ما نیست و در این موضوع کلاس های خانواده داری و زندگی به کسانی که درخواست جهیزیه داده اند گذاشته ایم که باید در این کلاس ها شرکت کنند و بعد جهزیه بگیرند که البته این کلاس ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و باید اشاره کنم به این که ما امانت دار خیرین در این موسسه هستیم و جهیزیه و بقیه امکانات به کسانی ارائه می شود که واقعا نیازمند هستند.

وی اذعان داشت: حضور اتباع بیگانه را در شهرمان ناامن کرده ایم و اجازه حضور اتباع دیگر کشورها را برای تکدی گری در این شهر نداده ایم و نخواهیم داد و در این راستا بسیاری از خانه های تیمی این افراد را شناسایی کرده اییم و تحویل نیروهای انتظامی داده اییم.

نایبی گفت:هدف این موسسه همیشه در جهت رفع مشکلات همشهریان نیازمندان آبرومند استانمان است، کسانی که چشم در راه اعضای خیر این موسسه هستند، دوشیزگانی که چشم در راه جهزیه هستند تا بیمارانی که داروهای خاص نیازمند هستند و این مسائل در روزگار امروزی بسیار چالش آفرین شده است.

وی ادامه داد: موسسه خیریه مستمندان تبریز بدون خیرین بی ریای خود بیشتر از یک اسم نیست و وجود اعضای هیئت مدیره و اعضای خیر موسسه که بدون داشتن کمترین چشم داشتی بی ریا داشته های خود برای نجات زندگی همشهریان نیازمندمان به طبق اخلاص گذاشته اند.

مدیر عامل مستمندان تبریز در پایان گفت: در این وضعیت گرانی و وضعیتی که همه مردم به آن واقف هستند بر زندگی نیازمندان بیشترین تاثیر را دارد و باید اعضای محترم موسسه و همچنین مردم عزیز با حضور پرشور خود این وضعیت را برای عزیزان آبرومند مساعدتر کنند.

اتهای پیام/

حمایت از خانواده های آبرومند اولویت اصلی موسسه خیریه مستمندان تبریز/ تبریز را برای متکدیان اتباع بیگانه ناامن کرده ایم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار