مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مطرح کرد:

فعالیت حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در تبریز

1399/05/02 - 11:27 - کد خبر: 23797 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به فعالیت نزدیک به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در مسیر تندرو، گفت: روزانه نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند که نقش موثری در کاهش بار ترافیکی و... دارد.

به گزارش نصر، ایمان غنی زاده با تاکید بر ضرورت رفع برخی ایرادات ونواقصات باقیمانده مسیر اتوبوس‌های تندرو، اظهار کرد: با توجه به وجود برخی ایرادات در سیم بکس‌لهای جداکننده مسیرها، تخریب جداول، قرنیزها و حفاظ‌ها به‌خصوص در ورودی و خروجی‌ها و نیز ایرادات نرده‌ها و... لازم است تا اقدامات لازم برای رفع این مشکلات توسط مناطق دهگانه شهرداری انجام شود.
وی با قدردانی از زحمات معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و شهرداران محترم مناطق دهگانه در کفسازی و آسفالت ایستگاه‌های مسیر تندرو (BRT)، گفت: هم اکنون مشکل زیرسازی ایستگاه‌های مسیر تندرو در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته و انتظار داریم با همکاری مناطق دهگانه شهرداری، موضوع نگهداری و تعمیرات( نت) برای مدیریت هزینه در اولویت کاری قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ادامه تاکید کرد: نگهداری تاسیسات و ابنیه مسیر BRT و رفع معایب بیش از پیش مورد توجه مستمر قرار گیرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، وی گفت: امیدواریم با همکاری شهروندان و دستگاه‌های ذیربط، در نگهداری و تعمیرات امور در این مسیر منحصر بفرد تلاش کنیم.
انتهای پیام/
فعالیت حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار