شهردار منطقه ۵ تبریز؛

۲۶ میلیارد ریال طرح عمرانی خدماتی در منطقه ۵ تبریز اجرا می‌شود

1399/05/02 - 10:01 - کد خبر: 23784 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: چند پروژه عمرانی و خدماتی با صرف ۲۶ میلیارد ریال از سوی این شهرداری در حال اجراست و طبق زمان‌بندی به بهره‌برداری می رسند.

به گزارش نصر، میرعلی اصغر نساج، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از این طرح ها لکه گیری و آسفالت ریزی اساسی در سطح حوزه است که در روزهای اخیر در کرکج، معابر مرزداران و باغمیشه اجرا شده است.
وی اظهار داشت: آسفالت تراشی مسیر میدان شهید فهمیده تا ورودی ولی امر نیز شروع شده است و پس از زیرسازی آسفالت ریزی اساسی این مسیر با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا می شود.  
شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: طرح دیوار سنگی و جدول گذاری مسیرگشایی پاسداران به باغمیشه نیز انجام شده است و به زودی با آسفالت ریزی این مسیر این طرح به بهره برداری می رسد.
نساج، پیاده‌رو سازی در پارک های سطح حوزه را از دیگر طرح های در حال اجرای این شهرداری اعلام کرد و ادامه داد: طرح کف سازی پیاده رو پارک های باغمیشه و نیاوران در مرزداران همچنین در ۲ پارک در حال احداث کوی شهید بهشتی و باغمیشه نیز اجرا می شود.
وی با اشاره به آغاز شمع گذاری در دوربرگردان پاسداران به کوی نصر یادآوری کرد: چندین پروژه عمرانی تا نیمه اول سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: مسیرگشایی پاسداران به شهرک باغمیشه، ۴ پارک محله ای در ولی امر، بهشتی، باغمیشه و نصر، مسیرگشایی اتصال کوی فرشته به بزرگراه دو کمال از دیگر طرح های مهم این شهرداری است که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسند.
نساج، افزود: عملیات عمرانی طرح مقاوم سازی پل دانشگاه آزاد اسلامی واقع در اتوبان پاسداران نیز در روزهای اخیر شروع شده است.
کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.
انتهای پیام/
۲۶ میلیارد ریال طرح عمرانی خدماتی در منطقه ۵ تبریز اجرا می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار