مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد:

مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی افزایش یافت

1399/05/02 - 09:50 - کد خبر: 23783 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با بیان این‌که 29 نفر طی سه ماهه اول سال‌جاری بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست داده اند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش نصر، علی صفائی‌فرد در خصوص علت فوت این افراد، تشریح کرد: 10 نفر به علت سقوط از بلندی، چهار نفر براثر برخورد جسم سخت، سه نفر براثر برق گرفتگی، یک نفر بر اثر سوختگی و یک نفر دیگر نیز به علت خفگی جان خود را از دست داده‌اند.
وی اضافه کرد: طی این مدت، تعداد 268 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد بودند.
وی گفت: در خرداد ماه سال‌جاری، 10 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، پنج نفر افزایش داشته است. همچنین، 121 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که چهار نفر از آنها زن بودند.
به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان، صفائی‌فرد تاکید کرد: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 98 برابر با 78 نفر بود که 25 نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند؛ همچنین تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه کننده نیز برابر با هزار و 325 نفر بود که از این تعداد 35 نفر زن و هزار و 290 نفر مرد بودند.
انتهای پیام/
مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی افزایش یافت خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار