مسوولان باید سیاست‌های دولت را اجرا و همگام با مردم حرکت کنند

1399/05/01 - 17:11 - کد خبر: 23777 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: فردی که در این کشور مسوول می‌شود باید به خون شهدا و آرمان‌های امام راحل و رهبری پایبند بوده و همگام و همنوا با مردم، سیاست‌های دولت را اجرا کند.

به گزارش نصر، امین امینیان روز چهارشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید بخش نظرکهریزی این شهرستان بر ضرورت جوانگرایی و سپردن مسوولیت به جوانان تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید یکی از مهمترین مسیرهای مدیریتی خود را بر اصل جوانگرایی مبتنی کرده است.
وی اضافه کرد: سپردن مسوولیت به جوانان ضمن تزریق انرژی مضاعف به کادر مدیریتی، موجب افزایش اعتماد به نفس در بین جوانان و فراهم شدن استفاده از ظرفیت های بالقوه در آنها می شود.
امینیان همچنین از حل مشکل آبرسانی بخش نظرکهریزی خبر داد و گفت: با اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال مشکل آبرسانی این بخش حل خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات داوود عباسی اصل تجلیل و سعید سیفی به عنوان بخشدار جدید بخش نظرکهریزی هشترود معرفی شد.
سیفی قبل از این به عنوان مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان چاراویماق فعالیت می کرد.

 سال گذشته تنها ۳۰ درصد از اعتبار ۴۰ میلیاردی به هشترود اختصاص یافت
فرماندار هشترود همچنین در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: اعتبارات سال گذشته شهرستان نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان بود اما فقط ۳۰ درصد از آن اختصاص یافت.
 امین امینیان اظهار کرد: از ۳۰ درصد مبلغ اختصاص یافته به هشترود در سال گذشته که در حدود ۱۲ و نیم میلیارد تومان بود، مبلغ دو و نیم میلیارد تومان نقد و مابقی به صورت اوراق مدت دار چندین ساله بود.
 وی افزود: میزان اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان هشترود نیز در سال جاری نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه های اولویت دار، هفت میلیارد تومان مختص پروژه های نیمه تمام و هشت میلیارد تومان نیز برای سایر پروژه ها در نظر گرفته شده است. 
انتهای پیام/
مسوولان باید سیاست‌های دولت را اجرا و همگام با مردم حرکت کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار