معاون فرهنگی و اجتماعی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان؛

طرح مجازی نشاط معنوی در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

1399/05/01 - 14:48 - کد خبر: 23758 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: طرح نشاط معنوی به‌ صورت مجازی در بقاع متبرکه شاخص این استان اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، محمدعلی فاضلی نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا طرح نشاط معنوی به منظور غنی ‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان به ‌صورت مجازی در ۱۶ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود و تا آخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای‌مجازی، ارتباط موثر با دانش‌آموزان، ترویج معارف اسلامی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین زمینه‌سازی برای تربیت نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف طرح نشاط معنوی است.
فاضلی‌نسب اضافه کرد: در طرح نشاط معنوی گروه‌های هدف شامل دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با مشارکت والدین با ورود به کانال‌های مجازی بقاع متبرکه از طریق پیام رسان‌های مختلف به ویژه پیام رسان‌های داخلی از محتوای آن بهره مند می‌شوند.
وی افزود: در این طرح روحانیون و طلاب آموزش دیده حوزه علمیه قم با حضور در کانال‌هایی به نام امامزادگان(ع)  برنامه‌های متنوعی از جمله نشر معارف اسلامی، تقویت بنیه اعتقادی و پاسخ به سئوالات و اجرای مسابقات در فضای مجازی برگزار می‌کنند.
فاضلی‌نسب گفت: در این راستا با تولید محتوا و بهره گیری از سایت‌های پشتیبان غنی در حوزه معارف دینی، کانال‌های امامزادگان(ع) را فعال کرده و در راستای آگاهی بخشی به مخاطبان خود در موضوعات دینی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/
طرح مجازی نشاط معنوی در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار