تا نهمین برنامه افطارلیق صورت گرفت/

حمایت شهروندان نیکوکار از 54 دانش آموز بی سرپرست

1398/03/25 - 13:04 - کد خبر: 2375 نسخه چاپی

نصر: شهروندان خیر و نیکوکار تبریزی تا نهمین روزازبرنامه افطارلیق حمایت مالی خودرا از 54 دانش آموز بی سرپرست اعلام کردند.

به گزارش نصر، برنامه افطارلیق که به مناسبت ماه مبارک رمضان در طول این ماه وتا عید سعید فطربه استثنا لیالی قدر وایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرک باغمیشه برگزار می شود با استقبال شهروندان تبریز مواجه و مشارکت دادن شهروندان خیر درکمک به محرومین ونیازمندان از اولویت های این برنامه فرهنگی ومذهبی است .

در این راستا ودر دومین سال اجرای افطارلیق حمایت از دانش آموزان بی سرپرست با حضور کارشناسان کمیته امداد حضرت امام (ره ) استان شروع شده واستقبال شهروندان فهیم را به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش تا نهمین برنامه افطارلیق شهروندان حمایت مالی ومعنوی 54 دانش آموز بی سرپرست را بر عهده گرفته اند . شهروندان خیرونیکوکار تبریزی با مراجعه به غرفه کمیته امداد وبا انتخاب خود از دانش آموز نیازمند به یاری حمایت می کنند.

لازم به ذکر است مبالغ پرداختی خیرین به حساب بانکی دانش آموزان نیازمند واریز وانتقال می یابد. علاقمندان جهت همراهی در این کارخداپسندانه می توانند به محل برنامه افطارلیق واقع در پارک توان باغمیشه که تا عید سعید فطراجرا خواهد شد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

حمایت شهروندان نیکوکار از 54 دانش آموز بی سرپرست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار