عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد:

همکاری شورای نگهبان با مجلس برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم

1399/04/31 - 10:09 - کد خبر: 23650 نسخه چاپی

نصر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد، شورای نگهبان همکاری لازم و نهایت مساعدت را با مجلس داشته باشد تا هرچه سریع‌تر برای رفع مشکلات مردم راه حلی پیدا شود.

به گزارش نصر، روح‌الله متفکرآزاد، دیشب در تشریح نشست اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با شورای نگهبان اظهار داشت: این جلسه با حضور آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و تعدادی از حقوقدان‌های شورا برای بررسی مسائل مختلف کشور برگزار شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: آیت‌الله جنتی در این جلسه ضمن بیان توصیه‌های کاری و اخلاقی به نمایندگان مجلس، اعلام کرد که شورای نگهبان آمادگی لازم برای ارائه نظرات کارشناسی خود پیرامون طرح‌ها و لوایح مطروحه در مجلس و قبل از ارسال آن به شورا در صورت نیاز دارد تا براین اساس با رفع مشکلات، روند بررسی مصوبات را تسریع کند.
وی تاکید کرد: اعضای هیئت رئیسه هم در این نشست با توجه به اهمیت مشکلات مردم برای مجلس اعلام کردند، در زمان بررسی یا اصلاح طرح‌ها یا مصوبات ایراداتی همچون اصل ۷۵ وجود دارد که این موضوع موجب کندی روند بررسی مصوبات و ابلاغ آن می‌شود.
متفکرآزاد اظهار کرد: قرار شد، شورای نگهبان همکاری لازم و نهایت مساعدت را با مجلس داشته باشد تا هرچه سریع‌تر برای رفع مشکلات مردم راه حلی پیدا شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: همچنین آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان از نمایندگان مجلس در این جلسه خواستند تا ضمن انجام مراقبت، تلاش کنند تا با حل هرچه سریع‌تر مشکلات مردم، امید آنها را ناامید نکنند.
انتهای پیام/
 همکاری شورای نگهبان با مجلس برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار