سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بانوان نقش بی بدیلی در پیشرفت و توسعه کشور دارند

1399/04/31 - 08:31 - کد خبر: 23639 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست تخصصی با مدیرکل امور بانوان استانداری با ارائه راهکارهای علمی و عملی توسعه، نقش بانوان را در پیشرفت و توسعه کشور بی بدیل خواند.

به گزارش نصر، حسین فتحی  انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جهاد دانشگاهی کشور و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در استانهای سراسر کشور را گامی مهم در راستای ایفای نقش مهم و سازنده زنان و بانوان در شکوفایی و پیشرفت کشور توصیف کرد.
 وی گفت: در بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد درخشش بانوان و کارآفرینان زن در حوزه مشاغل خانگی،با نوآوری و خلاقیت در حوزه های کسب و کار و کارآفرینی هستیم.
 وی افزود: بانوان در عرصه های مختلف نقش ارزشمند خود را بخوبی نشان داده اند و در همه حال یار و یاور نظام وخانواده بوده و خدمات ارزنده ای را به جامعه ارزانی داشته اند و ما قدردان تلاش های بی وقفه این عزیزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستیم.
در این نشست صادقزاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای آموزش و توانمندسازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی اشاره نموده تصریح کرد: تقویت زنان کارآفرین با هدف ارتقاء سطح نوآوری، خلاقیت و شناسایی زنان سرپرست خانواده و آموزش آنان در رسته‌های مختلف توسط افراد پشتیبان یا پیشران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
وی با تشریح ابعاد و مزیت های مختلف تفاهم نامه سه جانبه خاطر نشان کرد: براساس این تفاهم نامه شناسایی زنان سرپرست خانوار توسط امور بانوان استانداری صورت خواهد گرفت و جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش بانوان همکاری خواهند نمود و نظارت بر حسن اجرای طرح بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می باشد.
صادقزاده با بیان نقش افراد پشتیبان در فروش محصولات و تولیدات زنان سرپرست خانوار افزود: بازاریابی و فروش هدفمند محصولات تولید شده توسط بانوان کارآفرین و زنان سرپرست بر عهده افراد پشتیبان بوده و به صورت های مختلف از جمله فروش الکترونیکی و دیجیتالی کالا هاو خدمات و محصولات تولیدی از اولویت این تفاهم نامه می باشد.
انتهای پیام/
بانوان نقش بی بدیلی در پیشرفت و توسعه کشور دارند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار