اطلاع رسانی//

تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای سومین بار به خانه صنایع فولاد کاوه تیکمه داش آمد

1398/03/25 - 10:56 - کد خبر: 2362 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش گفت: یکی از اهداف شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش، ارتقاء جایگاه شرکت در راستای رعایت حقوق مصرف کننده ازجمله ایجاد صدای مشتری و رسیدگی به شکایت مشتری است.

به گزارش نصر، " حسین ضراب" در چهارمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی که با حضور جمعی از فعالان عرصه صنعت، خدمات، توزیع و گردشگری در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش، به لطف و یاری خداوند و با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت، توانسته است علاوه بر دریافت نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سال های 94، امسال نیز به طور متوالی مفتخر به دریافت تندیس طلایی از طرف اداره صنعت و معدن و استانداری آذربایجان شرقی به عنوان واحد برتر تولید شد.
وی به فعالیت شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش خاطرنشان کرد و گفت: این شرکت بعنوان شرکت سرمایه گذار خارجی فعالیت خود را بطور رسمی از تاریخ مردادماه سال ۱۳۸۷ با احداث خط نورد گرم با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال با مجوز شهرک تخصصی فلزات در منطقه صنعتی تیکمه داش آغاز نمود.
ضراب افزود: فعالیت شرکت علاوه بر نیاز کشورهای همسایه، در فاز اول با تولید و فروش میلگرد آجدار از سایز ۸ تا ۳۲ با گرید استاندارد ۹۲ و A۳ علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی در منطقه تیکمه داش، بستر سرمایه گذاری برای سایر فعالان اقتصادی را فراهم نمود.
وی تاکید کرد: یکی از اهداف شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش، ارتقاء جایگاه شرکت در راستای رعایت حقوق مصرف کننده ازجمله ایجاد صدای مشتری و رسیدگی به شکایت مشتری است.
ضراب اذعان کرد: شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش در حوزه میلگرد اولین شرکتی است که برای محصولات خود گارانتی مادام العمر، عودت، تعویض و پرداخت خسارت دارد.
وی با بیان اینکه شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش خط تولیدی خود را به سمت مهار کردن انرژی مصرف شده در حوزه گاز و برق پیش برده است، تصریح کرد: این شرکت با کاشت بیش از چهار هزار اصله درخت در محیط و اطراف شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش، جزو آلاینده های سبز زیست محیطی قرار دارد. از دیگر افتخارات ان شرکت، فعالیت در حوزه سطح پنج اداره مالیاتی است یعنی شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش از نظر مالیاتی و دارایی جزو شرکت های شفاف محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با افزودن محصولات جدید به سبد خدماتی شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش و کشف بازارهای جدید گام های موثری در راستای صادرات برداریم؛ این در حالی است که سال گذشته از شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش در حوزه صادرات به عنوان صادرکننده نمونه نیز تجلیل شد.
وی به دلیل عدم صادرات محصولات شرکت ها و کارخانه ها اشاره کرد و گفت: امروزه در این شرایط تحریم اقتصادی، بخش نامه های ضدو نقیضی که بدون مطالعه کارشناسی ابلاغ می شوند، یکی از دلایل صادرات نا موفق هستند.
ضراب افزود: از طرفی ارزش گذاری غیرکارشناسی محصول در حوزه گمرکات، صادرکننده ها را ملزم به پرداخت چندبرابری تعهدات ارزی می کند به همین دلیل ترجیح می دهیم محصولات را صادر نکنیم.
مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش اذعان کرد: با بهره برداری از خط نورد فولاد کاوه تیکمه داش علاوه بر جبران بخش عمده ای از نیاز فولادی شمالغرب کشور در بخش محصولات طویل، شرایط مساعد برای همکاری بیش از ۳۰۰ نفر بطور مستقیم و ۲۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم را فراهم شده است.
ضراب ابراز کرد: به جهت تولید محصول با کیفیت و بسته بندی عالی محصول تولیدی، شرکت فولاد کاوه توانسته است که به عضویت انجمن تولید کنندگان فولاد درآمده و با کسب انواع گواهینامه ها خود را در عرصه صنایع برتر فولادی کشور مطرح نماید.
وی با بیان شعار "بهترین را انتخاب کنید" ادامه داد: محصول تولیدی این شرکت با شعار "TEST THE BEST"و برند SFX به جهت برخورداری از کیفیت بالا توانسته است علاوه بر داخل کشور در بازار کشورهای خارجی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد و تاکنون توانسته است محصولات خود را مستقیما به کشورهایی چون ترکیه. بلغارستانه روسیه، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، لبنان، سوریه، عراق و افغانستان صادر نماید و مفتخر به دریافت تندیس صادر کننده ی نمونه باشد.
ضراب تاکید کرد: شرکت فولاد کاوه ی تیکمه داش در راستای رضایتمندی مشتریان، با ایجاد سیستم یکپارچه اعلان بار (وهاب لجستیکی در مناطق فولادی سراسر کشور) و با همکاری شبانه روزی انجمن ها و شرکت های باربری علاوه بر کاهش هزینه ی حمل و نقل، سرعت انتقال بار را بصورت چشمگیر افزایش داده است.
وی در پایان اظهار کرد: صنایع فولاد کاوه تیکمه داش در راستای توسعه، با هدف کاهش بهای تمام شده و ارتقا سطح کیفی محصولات خود، علاوه بر احداث نیروگاه ها و اقدام به احداث واحد ذوب با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن نموده است که این موضوع علاوه بر ایجاد فضای رقابتی برای شرکت، موجب اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر بطور مستقیم و ۳۰۰ نفر بطور غیر مستقیم خواهد شد.
انتهای پیام/

تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای سومین بار به خانه صنایع فولاد کاوه تیکمه داش آمد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار