دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان؛

تغییرات جدید در خدمات الکترونیکی بانک‌های زنجان اعمال می‌شود

1399/04/30 - 13:53 - کد خبر: 23614 نسخه چاپی

نصر: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: با شیوع موج دوم بیماری کووید - ۱۹ تغییرات جدید در خدمات الکترونیکی بانک‌های این استان اعمال شده است.

به گزارش نصر، حسن دادگر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید - ۱۹ و بر اساس بخشنامه بانک مرکزی تغییراتی در سقف تراکنش درگاه‌های الکترونیک و همچنین تاریخ انقضای همه کارت‌های بانکی اعمال شده است.
به گفته وی، طبق این بخشنامه، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی، دستگاه های خودپرداز و کیوسک از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه روز از مبداء هر کارت به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافت.
دبیرکمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: برای کاهش مراجعه مشترکان به شعب بانک های استان، تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یکسال تمدید شده است.
دادگر ادامه داد: تاریخ انقضای کارت ها از طرف بانک مربوطه طی پیامک به مشتریان اعلام می شود.
وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب بانک ها توسط مشترکان، اظهارداشت: مشترکان هنگام مراجعه به شعب بانک ها حتما از ماسک استفاده کنند چرا که این مهم دستور مراجع ذی صلاح استانی زنجان است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان، از مشترکان بانکی این استان خواست که با کاهش مراجعه غیر ضروری به بانک ها و مراکز پر تردد، نقش خود را در ارتقای سلامت عمومی جامعه ایفا کنند.
انتهای پیام/
تغییرات جدید در خدمات الکترونیکی بانک‌های زنجان اعمال می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار