معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

توزیع ۲۴۶ هزار و ۲۸۲ حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌شرقی

1399/04/30 - 13:37 - کد خبر: 23604 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۴۶ هزار و ۲۸۲ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان توزیع شد.

به گزارش نصر، کاظم تیمورزاده، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این لاستیک ها در اندازه های مختلف با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان در بین فعالان صنعت حمل و نقل جاده ای استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: از اول تیر سال جاری صدور حواله لاستیک که قبلا توسط انجمن های صنفی رانندگان باری و مسافری استان انجام می شد به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان واگذار شد و هم اکنون صدور این حواله ها از سوی این ادارات انجام می شود.
 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: براساس ضوابط جدید رانندگان دارای پیمایش می توانند هر ۳۰ روز یکبار حواله ۲ حلقه لاستیک دریافت کنند.
تیمورزاده، ادامه داد: در زمان کنونی ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند.
تعداد کل ناوگان باری استان ۳۳ هزار و ۲۸۰ دستگاه و تعداد رانندگان دارای کارت هوشمند حوزه بار ۳۲ هزار و ۶۶۳ نفر است.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
توزیع ۲۴۶ هزار و ۲۸۲ حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار