خبر/

حضور سرزده شهردار تبریز در محلات قدیمی تبریز/ استقبال از بهار در محله چاپارباشی

1397/12/04 - 12:20 - کد خبر: 236 نسخه چاپی

نصر:شهردار تبریز امروز ضمن حضور در محله چاپارباشی منطقه ۱۰ تبریز و بازدید از اجرای طرح استقبال از بهار در آن محله، پای صحبت‌های ساکنان محله نشست.

به گزارش نصر به شهریار، امروز ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز ضمن بازدید از ۲ پروژه مهم در منطقه ۸ تبریز، از محله چاپارباشی حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز بازدید کرد.

شهردار تبریز در این بازدید از نحوه آسفالت‌ریزی اخیر که در این محله صورت گرفته است مطلع شد و در کنار آن در گفتگوهای مختلف با اهالی محله، در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گرفت.

این بازدید و گفتگو با اهالی محله در ادامه طرح استقبال از بهار است که شهرداری تبریز امسال آن را اجرا می‌کند تا شهر برای سال جدید آماده باشد.

لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی تنها یکی از عملیات طرح استقبال از بهار است. عملیات حذف زوائد و موانع فیزیکی، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، امحاء دیوار نوشته‌های غیر مجاز، پاکسازی و لایروبی انهار، لکه‌گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات، جمع‌آوری مصالح و نخاله از سطح معابر اصلی وفرعی در منطقه، ساماندهی، پاکسازی و نیز شستشوی باکس‌های زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری باکس ها، حذف پل‌های زائد و ترمیم پل‌های معیوب در حوزه استحفاظی سطح منطقه تا ۹ اسفند ماه اجرا  می شود.

انتهای پیام/

حضور سرزده شهردار تبریز در محلات قدیمی تبریز/ استقبال از بهار در محله چاپارباشی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار