نائب رئیس شورای شهر تبریز خبر داد:

آخرین هماهنگی‌ها برای احداث پارک ۱۰ هکتاری در قلب تبریز

1399/04/30 - 12:39 - کد خبر: 23596 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس شورای شهر تبریز از انجام توافق نهایی شهرداری با ارتش برای احداث پارک در محل پادگان قدیمی تبریز در منطقه باغشمال خبر داد.

به گزارش نصر، سونیا اندیش در حاشیه بازدید شهردار تبریز و جمعی از مدیران شهری و اعضای شورا از پادگان ارتش در باغشمال تبریز که قرار است به پارک تبدیل شود، در گفتگویی اظهار داشت: موضوع تملک این پادگان و تبدیل آن به پارک از چندین ماه پیش مطرح بود که به همت شهرداری تبریز و با کمک استاندار آذربایجان شرقی این موضوع حل شد.
او ادامه داد: برخی مسائل مالی بین شهرداری و ارتش از بابت تملک این پادگان وجود داشت که حل شده است و مراحل پایانی تحویل پادگان به شهرداری برای احداث پارک ۱۰ هکتاری انجام می شود و آخرین هماهنگی ها صورت گرفته است.
اندیش همچنین افزود: در این پادگان ساختمان ها و سالن هایی وجود دارد که قبلا محل استراحت و خوابگاه سربازان بوده است و برای همین منظور این سالن ها حفظ می شود و در آنها هنرهای تجسمی، فرهنگی، هنری، باغ کتاب و استارتاپ ها طراحی و جانمایی می شود.
نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: دیوارهای این پادگان نیز بعداز تحویل کامل توسط شهرداری، برداشته می شود تا شهروندان عملیات عمرانی انجام شده داخل پارک را مشاهده کنند.
انتهای پیام/
آخرین هماهنگی‌ها برای احداث پارک ۱۰ هکتاری در قلب تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار