رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

خدمات شهید نامی برای همیشه در اذهان مردم قدرشناس تبریز خواهد ماند

1399/04/30 - 11:25 - کد خبر: 23583 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خدمات شهید نامی برای همیشه در اذهان مردم قدرشناس تبریز خواهد ماند، بسیاری از بیماران ایشان که طی چند ماه اخیر با طبابت دلسوزانه، خالصانه و توام با ایثار ایشان بهبود کامل یافته‌اند، اکنون دعاگوی این پزشک مهربان هستند.

به گزارش نصر، شهرام دبیری اسکوئی، صبح دوشنبه، سی‌ام تیر ماه در مراسم تشییع پیکر دکتر مهران عبداللهی نامی، شهید مدافع سلامت، اظهار کرد: شهادت دکتر نامی که در راه خدمت به مردم شریف و غیور تبریز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به علت ابتلا به این بیماری به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب ناراحتی و تاسف شدید شد.
وی افزود: مردم و مسئولان تبریز و استان به افراد خدوم و فداکار همچون دکتر نامی، افتخار می‌کنند و ایشان را الگویی مثال زدنی برای نسل جدید می‌دانند.
وی خاطرنشان کرد:  از دست دادن کادر درمان که با تخصص خود بسیاری از انسان‌ها را نجات می‌دهند، باعث تاصل و تاسف است، چرا که جامعه و مردم از خدمات ارزشمند آنان محروم خواهند شد، بی تردید امروز که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با بیماری قراردارند، در نزد خداوند متعال از اجر بی‌نظیری برخوردار هستند.
به گزارش ایسنا، دبیری اسکوئی در بخش پایانی سخنانش گفت: با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده وی، جامعه پزشکی و همکاران دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز تسلیت گفته و برای بازماندگان علو درجات را خواستارام.
انتهای پیام/
 خدمات شهید نامی برای همیشه در اذهان مردم قدرشناس تبریز خواهد ماند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار