مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز:

آتش سوزی درختان قبرستان بقاییه تبریز، ناشی از اشتباه غیرعمدی بود

1399/04/29 - 17:27 - کد خبر: 23567 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، آتش سوزی درختان قبرستان بقائیه مارالان را ناشی از اشتباه غیرعمد کارگران و برخی زائران قبور در هرس علف‌های هرز اعلام کرد.

به گزارش نصر، فرخ جلالی در این خصوص اظهار کرد: برخی افراد، به منظور هرس علف‌های هرز، اقدام به آتش زدن آنان کرده بودند که منجر به آسیب دیدن برخی درختان مجموعه شده است.
وی با بیان این‌که سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز بر تمام قبرستان‌های محلی نظارت دارد، یادآور شد: شایعات مربوط به آتش زدن درختان با هدف ایجاد فضا برای قبور جدید نادرست است.
وی با بیان این‌که برای اطمینان بیشتر، گروه کارشناسی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از محل موردنظر بازدید کرده است، گفت: بر اساس گزارشات موجود، روز حادثه نیز آتش نشانی با درخواست هئیت امنای این آرامستان برای اطفای حریق حضور یافته است.
مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به این‌که گاه برخی افراد برای هرس علف‌های هرز اقدام به آتش زدن آنها می‌کنند، گفت: این کار تبعات مختلفی درپی دارد که آسیب رسیدن به فضای سبز یکی از آن‌ها است.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی، حفظ و توسعه فضای سبز را یکی از اولویت‌های مدیریت سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و افزود: به هیج عنوان فضای سبز در این مجموعه، قربانی ایجاد قبور جدید نخواهد شد.
به گزارش ایسنا، روز گذشته تصاویری از آتش زدن درختان آرامستان بقائیه مارالان در فضای مجازی منتشر شده و برخی افراد نیز مدعی شده بودند که این کار به‌ علت ایجاد فضا برای قبور جدید، انجام شده است.
انتهای پیام/
 آتش سوزی درختان قبرستان بقاییه تبریز، ناشی از اشتباه غیرعمدی بود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار