مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز؛

۴۰ دوربین پلاک‌خوان جدید به سامانه نظارت ترافیکی تبریز اضافه می‌شود

1399/04/29 - 15:48 - کد خبر: 23551 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: ۴۰ دوربین پلاک‌خوان جدید به سامانه نظارت ترافیکی این شهر در دو ماه آینده اضافه می‌شود.

به گزارش نصر، اصغر آدی بیگ، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این دوربین‌ها با هدف کاهش ترافیک، تامین امنیت خودرو، کاهش تخلفات در مناطق مختلف مانند اتوبان پاسداران و میدان آذربایجان که ترافیک‌های پیچیده‌ای در آنها روی می دهد، نصب می شود.
وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای هوشمندسازی شهر انجام می شود، یادآوری کرد: سال گذشته نیز ۵۰ دوربین نظارت ترافیکی در سطح تبریز نصب شد که این اقدام موجب کاهش ترافیک آن مناطق شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با تاکید بر اجرای طرح هوشمندسازی در پارک حاشیه ای گفت: در پارک حاشیه‌ای با تلفن همراه تمام اقدامات را می‌توان انجام داد و امید است با اجرای بهتر این طرح و پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای و اعمال قانون، ارتباط فیزیکی بین شهروند با پلیس و مامور شهرداری به کمترین میزان کاهش یابد.
آدی بیگ،  با اشاره به افزایش نرخ پارک حاشیه‌ای ادامه داد: نرخ پارکبانی سال ۹۶ مصوب شده و پس از ۳ سال افزایش بهای آن در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز مصوب شده و باید به صحن علنی شورا برود و مراحل قانونی را طی کند.
وی یادآوری کرد: در طرح پارک حاشیه ای نظارت بر عهده سازمان ترافیک است و شهروندان می‌توانند هرگونه مسائل و مشکلات خود در این خصوص را به اطلاع این سازمان برسانند.
آدی بیگ، افزود: در توافق بین این سازمان با شرکت سرمایه گذار پارک حاشیه ای، تمهیداتی مانند اختصاص جای پارک برای توانجویان و جانبازان به طور رایگان و از هر ۷۰ جایگاه یک مورد به این افراد در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
۴۰ دوربین پلاک‌خوان جدید به سامانه نظارت ترافیکی تبریز اضافه می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار