خبر/

آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد، توسط خبرنگاران تبریزی

1398/03/25 - 10:04 - کد خبر: 2352 نسخه چاپی

نصر: مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: سنت حسنه‌ ای در استان آذربایجان‌شرقی گسترش یافته است که مختص این استان بوده و نمونه آن در سطح کشور مشاهده نشده است.

به گزارش نصر، "رسول تقی پور" اظهار کرد: فرهنگ اهدای هزینه مراسم ختم، هزینه تاج گل، ضیافت و غیره برای آزادسازی زندانیان چند سالی است که در تبریز رواج یافته است.
مدیر ستاد دیه آذربایجان‌ شرقی گفت: در حال حاضر ۱۶۲ خانواده در استان آذربایجان‌ شرقی به این سنت حسنه لبیک گفته و توانسته‌ اند تا ۱۰۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کنند.
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم تا با تبلیغ این سنت شاهد افزایش افراد زیادی به این سنت حسنه و فرهنگی باشیم، تصریح کرد: البته تذکرات امام جمعه تبریز در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز و جلسه با ائمه جماعت و منابر منجر شده تا هر روز افراد زیادی تمایل به این کار داشته باشند.
تقی‌پور با تاکید بر اینکه گاهی مردم فکر می‌کنند که حتما باید کمک میلیونی به ستاد دیه داشته باشند، یادآور شد: ما کمک ۵۰ هزار تومانی، ۵۰۰ هزار تومانی و حتی چند صد میلیونی هم داشتیم و هیچ اجباری نیست که یک خیر باید میلیون‌ها هزینه کند.
 در پایان جلسه به پیشنهاد خبرنگاران کمترین مبلغ فرد زندانی جرایم غیر عمد اعلام شد و خبرنگاران با اهدای کارت هدیه خود که توسط ستاد دیه تدارک دیده شده بود همچنین کمک‌های نقدی خود، کارهای آزادسازی آن فرد زندانی با محکومیت مالی 3 میلیون تومان را فراهم آوردند.
انتهای پیام/

آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد، توسط خبرنگاران تبریزی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار