کلامی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی خبر داد:

اختصاص 300 میلیون ریال کمک بلاعوض کمیته امداد به خرید خانه "یاغمور"

1398/03/25 - 09:58 - کد خبر: 2350 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای تهیه منزل مسکونی به خانواده یاغمور تخصیص می دهد.

به گزارش نصر، محمد کلامی به دنبال پخش فیلمی از زندگی خانواده یکی از مددجویان کمیته امداد در شبکه سهند و آژانس خبری تحلیلی نصر در گفت و گو با خبرنگار نصر ضمن قدردانی از حمایت های مردمی در کمک به این خانواده مددجوی کمیته امداد تصریح کرد: پیشگامی آژانس خبری نصر در پیگیری رفع مشکلات یک خانواده آبرومند شهرمان ستودنی است.

وی ادامه داد: مبالغ واریزی به حساب ارایه شده به صورت اختصاصی برای این‌ خانواده هزینه خواهد شد و تا رفع تمام نیازهای مطرح شده از حساب برداشتی به غیر نخواهد شد.

کلامی ابراز امیدواری کرد: با حمایت ها و وعده هایی که خیران شهر نیز داده اند تا پایان ماه مبارک رمضان یک خانه آبرومندی برای این خانواده نیازمند تخصیص داده شود.

وی تاکید کرد: این پرداخت ها با نظارت این آژانس خبری تحلیلی انجام خواهد شد  و یک مراسم هم با حضور خیرین در خانه خریداری شده برگزار خواهیم کرد.

این گزارش می افزاید؛ به دنبال پخش این گزارش از صفحات و کانال های مختلف آژانس خبری تحلیلی نصر خیل کمک های نقدی سرازیر شده است که خوشبختانه برخی از موسسات خیریه از جمله خیری ابرار قائم تبریز نیز در این خصوص اعلام آماده کرده است.

انتهای پیام/

اختصاص 300 میلیون ریال کمک بلاعوض کمیته امداد به خرید خانه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار