در آستانه عید سعید قربان؛

مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

1399/04/28 - 17:21 - کد خبر: 23497 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در آستانه عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش نصر، محمد کلامی در این خصوص اظهار کرد: مرحله‌ دوم رزمایش «ایران همدل» در آستانه عید سعید قربان طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.
وی افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه، این پویش مردمی برای دستگیری از نیازمندان ادامه خواهد داشت.
وی، با دعوت عمومی از مردم نیک اندیش استان برای خلق حماسه مجدد، گفت: مرحله اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، تجلی مهر و ایثار مردم بود.
کلامی بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود برای مشارکت در مرحله دوم ایران همدل را از طریق کد دستوری #041*8877* با تلفن همراه یا از طریق شماره کارت امانی شرعی 6037991199515127 به‌صورت سریع و ایمن واریز کنند.
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول این رزمایش با همت مردم و همراهی، مسئولان استان 90 هزار بسته غذایی و 167 هزار پرس غذای گرم به ارزش 25 میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شده بود.
انتهای پیام/
 مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار