نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه:

نیازهای مردم را در بسته اقتصادی پاسخ می‌دهیم

1399/04/28 - 14:01 - کد خبر: 23480 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش داریم در مجلس تلاش در قالب طرح بسته اقتصادی و طرح تقویت معیشت مردم به نیازها و اولویت های جامعه پاسخ دهیم.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی روز شنبه در جمع اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی با اشاره به حضور نیروی‌های جوان، صاحب نظر و خوش فکر در این جمعیت، اظهار کرد: معیشت و توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی اولویت ماست و برای تحقق آن از تمام توان استفاده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ارائه راهکارهای عملی برای مسائل و رفع مشکلات لازم است، گفت: این راهکارهای عملی در حوزه مسائل ملی و محلی می‌تواند به کارآمدی مجلس شورای اسلامی کمک کند.
حجت الاسلام تاج الدینی با اشاره به آماده سازی طرح مسکن انقلاب، اضافه کرد: این طرح یکی از طرح‌های راهبردی مجلس برای رفع مشکل مسکن در کشور خواهد بود؛ هدف گذاری مسکن انقلاب برای چهار گروه مسکن اولی‌ها، مسکن روستایی، بافت فرسوده و حاشیه نشین ها است.
وی همچنین با اشاره به پیگیری طرح‌های اولویت دار شهر تبریز و آذربایجان شرقی اظهار کرد: طرح انتقال آب ارس در حال حاضر جزو اولویت‌های اصلی می‌باشد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری بخش خصوصی اجرای این طرح تسریع شود.
انتهایب پیام/
 نیازهای مردم را در بسته اقتصادی پاسخ می‌دهیم خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار