خبر/

دانش‌آموز تکواندوکار زنجانی مدال‌های ورزشی خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد

1399/04/28 - 13:04 - کد خبر: 23472 نسخه چاپی

نصر: امیرسینا بختیاری، دانش‌آموز ۱۹ ساله زنجانی، قهرمان تکواندوی جهان، دارنده مدال طلای جهانی و آسیایی در رشته تکواندو مدال‌های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش نصر، مراسم اهدای مدال‌های قهرمانی جهان و آسیایی امیرسینا بختیاری دانش آموز دبیرستان خوارزمی زنجان به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار شد.
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم با اشاره به تاریخ هشت هزار ساله تمدن دیرینه و کهن ایران زمین، افزود: جوانانی که به ریشه و هویت خود توجه دارند با قهرمانی خود مدال های افتخار را بر سینه این دیار کهن می آویزند و با قهرمانی در میدان ورزش و اخلاق افتخارات ملی و جهانی متعدد ایران برای کشور عزیزمان به ارمغان می آورند.
حجت الاسلام علی خاتمی در خصوص  اهدای مدال های جهانی و آسیایی این ورزشکار زنجانی  اضافه کرد: او در میدان ورزش یک قهرمان است که  نمره بالای ایشان، در قهرمانی اخلاق است.
به گزارش ایرنا، امیرسینا بختیاری، قهرمان تکواندوی جهان، دارنده مدال طلای جهانی و آسیایی در رشته تکواندو، متولد سال ۱۳۸۰ و در پایه دوازدهم انسانی در مدرسه خوارزمی تحصیل می کند و فعالیت در این رشته ورزشی را از چهار سالگی شروع کرده و از ۱۰ سال گذشته تاکنون این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال می‌کند.
بختیاری در خصوص فعالیت های ورزشی خود گفت: در کنار درس، هم می توان  به ورزش نیز پرداخت بطوری که وقتی برای آماده سازی در مسابقات جهانی حضور داشتم، با کمک مدرسه و آموزش و پرورش توانستم درس های عقب افتاده خود را جبران کنم یعنی هر ۲ را می توان با تلاش بیشتر کنار هم انجام داد و موفق شد.
وی با اشاره به انگیزه خود در اهدای مدال های ملی و جهانی به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نیز افزود: واقعیت این است که همواره قبل از اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی و همچنین تورنمنت های مختلف از امام مهربانی ها علی بن موسی الرضا(ع) مدد خواستم که بتوانم موفق باشم و پرچم کشورم را بین کشورهای مختلف به اهتزاز درآورم و خداوند  را شاکرم که توانستم مدال طلای جهان و طلای آسیا را کسب کرده  و برای این کشور عزیز و شهرمان افتخار آفرین باشم.
 این دانش آموز قهرمان همچنین به همسالان خود توصیه کرد که در کنار تحصیل به ورزش حرفه ای با تلاش و پشتکار مضاعف ادامه دهند که می تواند سرچشمه موفقیت ها باشد.
انتهای پیام/
دانش‌آموز تکواندوکار زنجانی مدال‌های ورزشی خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار