امام جمعه تبریز؛

آذربایجان و ارمنستان با گفت‌وگو مشکلات به وجود آمده را حل کنند

1399/04/28 - 09:39 - کد خبر: 23439 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز با توصیه به دولت آذربایجان و دولت ارمنستان، خاطرنشان کرد: هم دولت آذربایجان و هم دولت ارمنستان با صلح و سازش و گفت‌وگو مشکلات به وجود آمده اخیر را حل کنند، وگرنه این جنگ و خونی که ریخته می‌شود، به نفع هیچ کسی نیست.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در برنامه پیام جمعه با اشاره به حوادث اخیری که در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: شهادت شهدا، سربازان و درجه‌داران ارتش آذربایجان را به مردم جمهوری آذربایجان تسلیت می‌گویم.
وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی، امام خامنه‌ای عزیز در فرمایشاتشان، قره باغ را خاک اسلام و جزو اراضی اسلام دانسته و معرفی می‌کنند.
وی گفت: ملت آذربایجان را که در جمهوری آذربایجان زندگی می‌کنند، برادران خودمان می‌دانیم، جمهوری اسلامی دائما از ملت آذربایجان حمایت کرده و باز هم حمایت خواهد کرد.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف شرکای استراتژیک جمهوری آذربایجان، یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی، احترام ویژه‌ای برای قره باغ قائل است.
به گزارش ایسنا، آل هاشم با بیان اینکه اسرائیل را عامل اصلی این جنگ می‌دانیم، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نیز مانند آمریکا قابل اعتماد نبوده و فقط به دنبال تسلیحات جدید و تقویت نفوذشان در منطقه هستند.
وی در خاتمه متذکر شد: از هر دو طرف می‌خواهیم با هم صحبت کرده و به تفاهم برسند تا خون ملت بی‌گناه ریخته نشود.
انتهای پیام/
 آذربایجان و ارمنستان با گفت‌وگو مشکلات به وجود آمده را حل کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار