ماشین سازی 2 - ذوب آهن 1

برد دلچسب ماشین سازان در اصفهان/ ماشین‌سازی جای ذوب‌آهن را گرفت

1399/04/27 - 13:54 - کد خبر: 23434 نسخه چاپی

نصر: تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند و ماشین‌سازی به پیروزی رسید.

به گزارش نصر، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 20:45 و در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت.
بازی را بازیکنان ذوب‌آهن بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و در چند صحنه شانس گلزنی داشتند؛ در سوی دیگر ماشین‌سازی بیشتر به فکر استفاده از ضد حملات بود.
در ادامه نیمه اول بازی پربرخورد دنبال شد و داور 3 بار اعلام پنالتی کرد که ماشین‌سازی از 2 پنالتی یکی را تبدیل به گل کرد و ذوب‌آهن نیز پنالتی‌اش را گل کرد تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
نیمه دوم با غافلگیری و گل به خودی بازیکن ذوب‌آهن همراه بود تا ماشین‌سازی در فولادشهر از شاگردان بوناچیچ پیشی بگیرد؛ بعد از گل ماشین‌سازی سبز‌پوشان برای جبران گل‌های خورده جلو کشیدند و حملات زیادی را روی دروازه ماشین‌سازی ترتیب دادند.
 در ادامه نیمه دوم ذوب‌آهن کاملا در فاز هجومی قرار گرفت و یکی پس از دیگری موقعیت‌های گلزنی را از دست داد یا داور این موقعیت‌ها را از آن‌ها گرفت؛ در پایان این بازی ماشین‌سازی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.
شاگردان بوناچیچ در ذوب‌آهن که 2 هفته نیز در فولادشهر مقابل پیکان تن به شکست داده بودند، دومین باخت خانگی متوالی خود را متحمل شدند؛ به این ترتیب ماشین‌سازی با 27 امتیاز در رده دهم قرار گرفت و ذوب‌آهن با 25 امتیاز یازدهم شد.
داور: محمدحسین ترابیان
کمک‌داوران: علی‌اکبر نوری، محسن بابایی و مهدی مرجان‌زاده
کارت زرد: عزیز معبودی دقیقه 11، مسیح زاهدی دقیقه 66 و خرم‌الحسینی دقیقه 76 از ماشین‌سازی - ایوان مارکویچ دقیقه 17، فرشاد محمدی‌مهر دقیقه 22 و هادی محمدی دقیقه 89 از ذوب‌آهن
کارت قرمز: قاسم حدادی‌فر دقیقه 80 از ذوب‌آهن - عزیز معبودی دقیقه 83 از ماشین‌سازی
گل: ایوان مارکویچ دقیقه 40 برای ذوب‌آهن - قائم اسلامی‌خواه دقیقه 45 و دارکو بیدوف(گل‌ به خودی) دقیقه 50 برای ماشین‌سازی
ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:
معراج اسماعیلی، مهدی مهدی‌پور (حمید بوحمدان)، حمید ملکی، فرشاد محمدی‌مهر (حمید ملکی)، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان (محمد مشایخ)، دانیال اسماعیلی‌فر، ایوان مارکویچ (دارکو بیدوف)، محمدرضا عباسی، هادی محمدی و وحید محمدزاده
سرمربی: لوکا بوناچیچ
ترکیب ماشین‌سازی تبریز:
حامد لک، شاهین توکلی، دوسانتوس، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری، قائم اسلامی‌خواه، خرم‌الحسینی، محمد قادری، بابک مرادی، علی آل‌کثیر
سرمربی: هومن افاضلی
اتفاقات مهم بازی:
- دقیقه 8
ضربه خطا به سود تیم ذوب‌آهن اعلام شد که  قاسم حدادی‌فر این ضربه خطا را ارسال کرد اما مدافع ماشین‌سازی به خوبی توپ را از مقابل دروازه دور کرد.
- دقیقه 12
ارسال ضربه خطا توسط حدادی‌فر با گذشت از مدافعان و دروازه‌بان ماشین‌سازی در گوشه محوطه شش قدم به اسماعیلی‌فر رسید اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه ماشین‌سازی برخورد کرد و گل نشد.
- دقیقه 25
کرنر به سود ذوب‌آهن را حدادی‌فر روی دروازه ارسال کرد و یکی از بازیکنان ذوب‌آهن در محوطه جریمه روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و خطای بازیکن ذوب‌آهن را اعلام کرد.
- دقیقه 28
پنالتی روی خطای هند بازیکن ذوب‌آهن به سود ماشین‌سازی اعلام شد که بابک مرادی این ضربه پنالتی را به بیرون زد و نتوانست نخستین گل ماشین‌سازی را به ثمر برساند.
- دقیقه 35
پاس بلند بازیکن ذوب‌آهن پشت مدافعان ماشین‌سازی به قاسم حدادی‌فر رسید و پاس این بازیکن را اسماعیلی‌فر به گل تبدیل کرد اما کمک‌داور دوم آفساید حدادی‌فر را در صحنه‌ای مشکوک اعلام کرد.
- دقیقه 40
پنالتی به سود تیم ذوب‌آهن اعلام شد که ایوان مارکویچ با ضربه به وسط دروازه نخستین گل ذوب‌آهن در این دیدار را به ثمر رساند.
- دقیقه 45
داور بار دیگر روی ارسال کرنر پنالتی به سود ماشین‌سازی اعلام کرد که این‌بار قائم اسلامی‌خواه با یک ضربه خوب گل تساوی ماشین‌سازی را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.
- دقیقه 50
خطا به سود ماشین‌سازی اعلام شد و ارسال بازیکن ماشین‌سازی را دارکو بیدوف با یک ضربه سر به اشتباه وارد دروازه تیم خود ذوب‌آهن کرد تا دومین گل ماشین‌سازی به ثمر برسد.
- دقیقه 53
ارسال اوت دستی در محوطه جریمه به محمد‌زاده رسید و ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه مقابل دارکو قرار گرفت اما این بازیکن نتوانست دومین گل ذوب‌آهن را به ثمر برساند.
- دقیقه 68
ارسال قاسم حدادی‌فر به محوطه جریمه ماشین‌سازی را حامد لک برگشت داد و در ادامه ضربه پرقدرت بازیکن ذوب‌آهن از بالای دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.
- دقیقه 79
ارسال قاسم حدادی‌فر روی ضربه کرنر در محوطه جریمه به دارکو بیدوف رسید و این بازیکن توپ را به گل تبدیل کرد اما داور بازی به دلیل خطای هند گل ذوب‌آهن را مردود کرد.
- دقیقه 84
دارکو بیدوف در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ماشین‌سازی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.
- دقیقه 88
مهران درخشان‌مهر با حرکت انفرادی چند بازیکن ماشین‌سازی را جا گذاشت اما ضربه این بازیکن را مدافع ماشین‌سازی از روی خط دروازه برگشت داد.
انتهای پیام/
برد دلچسب ماشین سازان در اصفهان/ ماشین‌سازی جای ذوب‌آهن را گرفت خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار