مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور؛

هشت هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو توانجو ساخته می‌شود

1399/04/26 - 16:16 - کد خبر: 23425 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: تا پایان امسال هشت هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ توانجو در کشور ساخته می‌شود.

به گزارش نصر، محسن خاکی پور، روز پنجشنبه در بازدید از طرح ۳۹۹ واحدی توانجویان در شهر سهند افزود: ساخت واحدهای مسکونی ویژه خانواده های توانجویان در کشور به بیش از ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و تا پایان سال به متقاضیان واگذار می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون ساخت چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکن توانجویان در کل کشور به اتمام رسیده است، اظهار داشت: بر اساس توافق این انجمن با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، اداره بهزیستی و راه و شهرسازی مقرر شده است برای خانواده های دارای دو توانجو در مناطق روستایی و شهری مسکن تهیه شود و در اختیار آنها قرار گیرد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: ساخت مسکن برای توانجویان در مناطق روستایی بر عهده بنیاد مسکن و در مناطق شهری بر عهده انجمن خیرین مسکن ساز است.
خاکی پور، ادامه داد: تاکنون در آذربایجان شرقی ۱۶۷ واحد مسکن ویژه توانجویان احداث و به متقاضیان واگذار شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: مجتمع ۳۹۹ واحدی مسکن توانجویان در شهر سهند با ۲۵ درصد پیشرفت در حال احداث بوده و مرحله اول آن شامل ۵۰ درصد واحدها تا نیمه اول سال آینده تحویل متقاضیان می شود.
حافظ باباپور، با اشاره به اینکه ۵۰ درصد بقیه واحدهای مسکونی هم در دو سال آینده تحویل خانواده های توانجویان می شود، افزود: در اجرای این طرح ۴۰۰ میلیون ریال وام با کارمزد چهار درصد پرداخت می شود و تمام انشعابات و پروانه این واحدها رایگان است.
انتهای پیام/
هشت هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو توانجو ساخته می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار