رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در منطقه آزاد ارس

1399/04/26 - 11:39 - کد خبر: 23393 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا در سطح منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش نصر، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبات آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی، مقرر شد مهلت پرداخت تسهیلات موضوع ماده 7 دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا توسط بانک‌ها تا پایان مردادماه تعیین شود.
وی افزود: سقف مدت زمان تشکیل پرونده و بررسی برای امکان برخوردار از تسهیلات ماده 3 دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا نیز تا پایان تیرماه تمدید شد.
وی بیان کرد: مدت بازپرداخت این تسهیلات با احتساب دوره تنفس 24 ماه و از ابتدای آبان ماه می باشد.
نریمان اضافه کرد: بر اساس این مصوبه، پرداخت تسهیلات طبق لیست شاغلان در واحد کسب و کار به‌صورت تک مرحله‌ای بوده و به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تامین اجتماعی است که با تعهد بازپرداخت، در اختیار صاحب کسب و کار قرار می‌گیرد.
به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، وی تاکید کرد: ملاک سنجش تعداد شاغلان، بیشترین تعداد طی ماه‌های اسفند 98، فروردین و اردیبهشت 99 تا سقف تعداد شاغلین سه ماه آبان آذر و دی 98 خواهد بود.
انتهای پیام/
تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در منطقه آزاد ارس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار