بررسی پرونده شکست خصوصی سازی ها در مستند «ریل 44» رادیو گفتگو

1399/04/26 - 11:12 - کد خبر: 23390 نسخه چاپی

نصر: شبکه رادیویی گفتگو طی مستند چهار قسمتی مشکلات و علل شکست خصوصی سازی بنگاه ها و شرکت های دولتی را بررسی کرده است.

به گزارش نصر، شبکه رادیویی گفتگو به بررسی جامع خصوصی سازی در ایران پرداخته و آنچه تاکنون رخ داده را در قالب مستند "ریل 44" تهیه و از روز شنبه تا سه شنبه آینده ساعت 17 پخش خواهد کرد.

این مستند چهار قسمتی به تهیه کنندگی و نویسندگی «رقیه آقازاده» و پژوهش «محسن جلواتی» تولید شده و گویندگی آن را «مهدیه سرانجام» بر عهده دارد.

تهیه کننده مستند «ریل 44» گفت: برای تهیه این مستند تمام مصاحبه ها و گزارشهای خبری آرشیوی بررسی شد و هر کجا نقطه ابهامی وجود داشت با مسوولان امر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رقیه آقازاده افزود: سازمان دیده بان شفافیت و عدالت به عنوان نهاد مردمی مبارزه با فسادهای اقتصادی کمک شایانی در تهیه این مستند داشته و محسن جلواتی پژوهشگر برنامه، قائم مقام دیده بان شفافیت و عدالت است.

وی ادامه داد: در این برنامه با دکتر احمد علیرضا بیگی عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان خصوصی سازی، دکتر احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام، دکتر حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه نظارت بر اصل 44 قانون اساسی، دکتر علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی و و بسیاری دیگر از مطلعین این پرونده گفتگو شده است.

آقازاده گفت: امیدواریم پخش این مستند بتواند به شفاف تر شدن موضوع خصوصی سازی در کشور و اصلاح روند آن کمک کند.

این گزارش می افزاید، مستند «ریل 44» از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده از شبکه رادیویی گفتگو در طول موج اف.ام 103.5 مگاهرتز در ساعت 17 پخش خواهد شد. شبکه رادیویی گفتگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلکیشین های موبایلی و آدرس اینترنتی http://radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

انتهای پیام/
 
 
بررسی پرونده شکست خصوصی سازی ها در مستند «ریل 44» رادیو گفتگو نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار