معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

احتمال برخورد تنبیهی در آذربایجان شرقی با کسانی که ماسک نمی‌زنند

1399/04/25 - 12:54 - کد خبر: 23331 نسخه چاپی

نصر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از احتمال برخورد تنبیهی و در نظر گرفتن قوانین مجازاتی در آذربایجان شرقی با کسانی که ماسک نمی‌زنند، خبر داد.

به گزارش نصر، عباسعلی درستی در گفت‌وگویی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: سیاستگذاران کشور برای احترام به مردم تاکنون تنبیه و مجازاتی برای کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در نظر نگرفته و تنها به گفتن اینکه «استفاده از ماسک اجباری بوده» اکتفا شده است.
وی متذکر شد: اگر شرایط ادامه پیدا کند، ممکن است روزهای آتی اخباری در مورد در نظر گرفتن تنبیه، مجازات و آیتم‌های جریمه‌ای بشنویم که امیدواریم کار به آنجا نرسد.
وی گفت: افرادی که به وظیفه ملی و همگانی توجه نمی‌کنند، نه تنها سلامتی خودشان، بلکه با رفتارشان سلامتی دیگران را هم به خطر می‌اندازند.
درستی خاطرنشان کرد: سهل انگاری برخی هم استانی‌ها باعث شد تا بیماری کووید19 در آذربایجان شرقی بیش از سایر استان‌ها باشد و این بسیار خطرناک است.
وی در خاتمه از افزایش تعداد مبتلایان بستری جوان در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: کووید19 تمامی مشاغل و تمامی سنین اعم از کودک و نوجوان را گرفتار می‌کند.
انتهای پیام/
 احتمال برخورد تنبیهی در آذربایجان شرقی با کسانی که ماسک نمی‌زنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار